Kao agent u korisničkoj službi slušat ćeš potrebe i situaciju naših kupaca. Štoviše, rješavat ćeš njihove zahtjeve putem više kanala. Ti će zahtjevi obično biti pitanja o proizvodima, isporuci i zahtjevima za zahtjeve, kao i o pružanju prodajnih usluga.
U ovoj ćeš ulozi pružati uslugu, prikupljati povratne informacije, upravljati različitim sustavima i graditi vrijedne odnose - sve dok pružaš najbolju uslugu kupaca.
Kao odgovoran za odjel korisničke službe, bit ćeš dio operativnog tima, brinući se o potrebama naših kupaca. Istovremeno, dobit ćeš mogućnost postizanja ciljeva unutar vlastitog područja odgovornosti, što će pokazati tvoju sposobnost da nastaviš dalje u svojoj karijeri Službe za korisnike.
Kao odgovoran odjel dobit ćeš priliku postati stručnjak u jednom ili više područja korisničke službe, moći ćeš obučavati članove svog tima dijeljenjem najboljih praksi iz tvojeg područja.
Kao voditelj odjela u korisničkoj službi, bit ćeš zadužen za vođenje svog tima prema ciljevima postavljenim zajedno s voditeljem službe za korisnike. Zajedno s njima također ćeš planirati i voditi svakodnevne timske zadatke.
Kada radiš kao voditelj tima korisničke službe, igraš važnu ulogu u razvoju svog tima, istovremeno stvarajući dobru i motivirajuću atmosferu za sve.
Kao voditelj korisničke službe, imat ćeš ukupnu odgovornost za rad korisničke službe i praćenje relevantnih ključnih brojki. Također, osigurat ćeš obuku, razvoj i motivaciju svog tima.
Sve u svemu, tvoj najvažniji zadatak bit će osigurati da tvoj tim našim klijentima pruža izvrsnu korisničku uslugu svaki dan.
Na našim stranicama koristimo muški oblik naziva radnih mjesta isključivo iz razloga bolje preglednosti. Ženski oblik svih naziva smatramo uključenim, jer su ljudi različiti. Pročitajte više o Diversity, Equity, Inclusion u JYSKu: https://posao.jysk.hr/hr/jysk-poslodavac