Započnite karijeru u jednoj od naših trgovina

Nudimo vam širok izbor radnih mjesta i mogućih karijera. 

Sva radna mjesta uključuju profesionalni program obuke. 

Donesite predanost - i započet ćete uzbudljivu karijeru u globalnoj maloprodajnoj tvrtki!

Započnite karijeru u jednoj od naših trgovina

Nudimo vam širok izbor radnih mjesta i mogućih karijera. 

Sva radna mjesta uključuju profesionalni program obuke. 

Donesite predanost - i započet ćete uzbudljivu karijeru u globalnoj maloprodajnoj tvrtki!

Postanite Sales Assistant (Prodavač) 

  • Budite odličan prodavač, zaključite prodaju i ponudite dodatne proizvode
  • Sudjelujte u našem programu stručne obuke
  • Obavljajte dobro posao u svojoj prodavaonici i zaradite velike bonuse zajedno sa svojim kolegama
  • Budite dio jedinstvene i snažne timske kulture u vašoj prodavaonici
  • Ne propustite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
  • Budite dio odlične tvrtke koja će napraviti puno za svoje zaposlenike

Kao Sales Assistant u JYSK-u imat ćete sljedeće odgovornosti:

  • Biti odličan prodavač i doprinositi ukupnom rezultatu prodavaonice i tima
  • Uvijek biti dostupan kupcima, nuditi aktivnu i stručnu uslugu uzimajući u obzir situaciju i potrebe kupca – te pronaći odgovarajuće rješenje
  • Raspakirati proizvode u skladištu, pobrinuti se da su zalihe dovoljne za idući tjedan i predati proizvode kupcima koji ih dolaze podići
  • Steći i zadržati opširno znanje o našim proizvodima, kao i vještine da biste ih prodali
  • Držati visok standard u prodavaonici i pobrinuti se da je uvijek čista i primamljiva kupcima
  • Brinuti se o vlastitoj grupi proizvoda u prodavaonici, uključujući punjenje i slaganje proizvoda na način da prostor uvijek izgleda uredno i inspirira naše kupce
  • Zabilježiti reklamacije i proslijediti ih dobavljačima
  • Naučiti kako izraditi izvješće o prodaji i kako ga čitati
  • Sudjelovati u pokretanju novih kampanja i stvaranju natpisa za kampanje

Ovo je radno mjesto savršeno za Vas...

  • ako ste ambiciozni i jedva čekate povećati prodaju i poboljšati svoje vještine,
  • ako ste orijentirani na rezultat i motivirani doprinosom uspješnosti cijelog tima,
  • ako ste marljivi, točni i voljni učiti i razvijati se,
  • ako ste društveni i uživate u radu i razgovoru s kupcima,
  • ako ste uspješni u napornom i užurbanom okruženju u kojem je svaki dan drugačiji,
  • ako ste fleksibilni i znate odrediti koji su zadaci prioritet,
  • ako ste dobar i koristan kolega i timski igrač,
  • ako ste puni energije i imate pozitivan stav.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Naučite više o radnom mjestu Sales Assistant i našoj radnoj kulturi u trgovinama pritiskom na „Upoznajte Jonathana” – jednog od naših Sales Assistanta koji će opisati kako je raditi u JYSK-u.

Ima li pitanja?

Ako želite biti Sales Assistant u vašem lokalnom JYSK-u, molimo obratite se izravno prodavaonici.

 

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mjestu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

Upoznajte Jonathana iz Finske

Radim kao Sales Asisstant u JYSK-u već gotovo četiri godine uz studij ljudskih resursa na fakultetu. S obzirom na tu situaciju, moj mi je Store Manager dao podršku poput obuke zaposlenika i sudjelovanje u razgovorima za posao i selekciji novih zaposlenika. Također radim kao prevoditelj za JYSK u Finskoj.

 

U vezi s mojim studijem, uskoro ću započeti pripravništvo u Odjelu ljudskih resursa u HO JYSKa u Finskoj. Ono što želim reći je ako ste student, JYSK je savršeno mjesto za posao nakon predavanja jer JYSK nudi veliku fleksibilnost, ali priznaje i koristi vaše prednosti i kompetencije, tako da se možete razvijati u okviru vašeg područja interesa.

 

Kako je biti Sales Asisstant u JYSK-u?

  • Naš općeniti cilj je osigurati maksimalnu prodaju i ponuditi našim kupcima profesionalnu uslugu i ugodno iskustvo kupovanja.
  • S obzirom da je JYSK jako velik i multikulturalan, postoji mnogo pravila i standardnih pristupa koje treba znati i stvari koje treba naučiti, ali ako se suočite s izazovima, imate dobar stav, spremni ste učiti i ambiciozan ste prodavač koji voli razveseljavati ljude, bit ćete u redu!
  • U našim trgovinama imamo najbolji timski duh. Doista vam daje poticaj koji vam uljepša dan.
  • Kada radite kao Sales Asisstant morate biti orijentirani na rezultat i razumjeti vezu između onoga što radite, svojeg učinka i učinka tima (i samim time učinka cijele trvtke).
  • Mislim da smo stvarno dobri u pružanju ugodnog iskustva kupovine našim kupcima, tako što im uvijek poželimo dobrodošlicu i ponudimo vedru, ali profesionalnu uslugu. Od ključne je važnosti što želimo ispuniti i poštovati standarde JYSKa, jer želimo pružiti dosljednu kvalitetu iskustva svim kupcima, u svim JYSK prodavaonicama.
  • Ne postoje dva ista dana, što može biti zahtjevno, ali ja volim izazove, a veliko je zadovoljstvo savladati ih i uspjeti u novim situacijama – npr. kada pronađete rješenje koje zadovoljava potrebe kupca, tako da on ili ona ode iz prodavaonice s dobrim iskustvom.
  • Posao Sales Asisstanta vrlo je samostalan. Vaši zadaci planiraju se unaprijed, ali s obzirom da se uvjeti neprestano mijenjaju, od vas se očekuje da donosite vlastite odluke i preuzmete odgovornost. To je jedna od najboljih stvari kada radite kao Sales Asisstant u JYSKu u usporedbi s drugim tvrtkama – ne radite samo ono što vam se kaže nego i vi imate riječ i mogućnost utjecati na svoj posao.
  • Posao može ponekad biti pomalo fizički zahtjevan i prljav, osobito u skladištu, ali malo promjena i prljavih ruku nikome nije naškodilo...

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • U prodavaonici je uvijek gužva tako da moramo raditi brzo i biti sposobni samostalno upravljati svojim vremenom i odrediti koji su zadaci prioritet. Moramo osigurati izgled prodavaonice koji ostavlja dobar dojam unatoč žurbi. Niti jedan dio ne smije se zanemariti.
  • Moramo znati ponešto o ogromnom broju proizvoda – stvarno ogromnom – tako da moramo biti u tijeku kada dođu novi proizvodi kako bismo pred kupcima uvijek izgledali dobro upućeni. 
  • Uvijek je izazov riješiti situacije s nezadovoljnim kupcima, ali veliko je zadovoljstvo kada uspijete i pružite kupcima dobro iskustvo i profesionalnu sliku JYSKa.
  • Ponekad je teško napraviti dodatnu prodaju kada kupac dođe u trgovinu kupiti samo jedan proizvod. Veliki je izazov otkriti obuhvaćaju li potrebe kupca dodatne proizvode i odličan je osjećaj kada vam se trud isplati.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavaonici

  • Imamo najbolji timski rad i timski duh u našoj prodavaonici i to nas potiče da uložimo dodatni trud. Potičemo jedni druge da uložimo 100% od sebe na poslu.
  • Mislim da imamo radnu kulturu s puno potpore, u kojoj svatko nastoji biti dobar kolega – znate, dijeliti znanje i pomagati jedni drugima. Kako bi održali tu kulturu moramo se odnositi s poštovanjem, biti fleksibilni, otvoreni i pozitivni jedni prema drugima.
    • Zabavljamo se, a u isto vrijeme osjećamo se zajedno odgovorni za izvršavanje naših zadataka. To je kao velika obitelj. JYSK je vrlo dobar u zapošljavanju ljudi u trgovinama koji se međusobno dobro nadopunjuju.
    • U našoj prodavaonici vlada odlična atmosfera i mislim da zaista doprinosi boljem iskustvu kupovine za naše kupce. Vjerujem da kupci mogu osjetiti pozitivan duh i mislim da to utječe i na njih. S obzirom da se odluke o kupnji velikim dijelom temelje na osjećajima, za prodaju je prilično bitna stvar taj općeniti osjećaj radosti.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • JYSK je vrlo konkurentan poslodavac te je super raditi za snažnu i financijski stabilnu tvrtku koja nastavlja rasti.
  • U JYSKu imamo priliku uključiti se u velik raspon zadataka koji nam pružaju bogato radno iskustvo. Ako to želite i marljivo radite da to postignete, postoji gotovo beskonačno mnogo poslovnih mogućnosti u JYSKu. Baš kao što naš slogan kaže: „Donesite predanost – upoznajte mogućnosti”. Iz tog razloga shvatite svoj posao ozbiljno i usredotočite se na razvijanje svojih vještina i kompetencija te dajte sebi priliku da napravite korak naprijed u karijeri u JYSKu. 

 

 

Postanite SA - Area Responsible (Prodavač s područjem odgovornosti)

 

  • Budite odgovorni za vlastiti odjel što podrazumijeva upravljanje određenom grupom proizvoda u prodavaonici.
  • Prihvatite ovu priliku i ostvarite najbolju prodaju grupe proizvoda za koju ste zaduženi. 
  • Obavljajte dobar posao u vašoj prodavaonici i zaradite odlične bonuse - zajedno s vašim timom.
  • Ne propustite priliku za brzom i profesionalnom karijerom u JYSK-u.
  • Pridružite se vrhunskoj tvrtki kojoj je jako stalo do svojih zaposlenika.
  • Postanite dio jedinstvene i snažne timske kulture.

Naša različiti odjeli u prodavaonici su:

  • Popluni/jastuci te posteljine i plahte
  • Namještaj i vrtni namještaj
  • Tekstil i sitna oprema za kućanstvo
  • Madraci

Kao SA - Area Responsible imat ćete sljedeće odgovornosti:

  • Upravljanje vlastitom grupom proizvoda u prodavaonici, uključujući nadopunjavanje zaliha.
  • Slaganje proizvoda kako bi odjel uvijek bio uredan i privlačan.
  • Osiguravanje da su cijene točne i u skladu s JYSK ponudama ili akcijama.
  • Opsežno znanje o našim proizvodima te stručnost u njihovoj prodaji kupcima.
  • Obučavanje svojih kolega i njihovo redovno obavještavanje  o novim proizvodima i pripremama za nove sezone.
  • Sudjelovanje u pokretanju novih akcija i izrada oznaka potrebnih za svaku akciju.
  • Dodatne narudžbe kada se određeni proizvod dobro prodaje – kako bi se osiguralo da uvijek ima dovoljno proizvoda na zalihama te da police nikada ne budu prazne.   
  • Ostvarivanje izvrsnog odnosa s kupcima kroz: poznavanje vaših kupaca, razmatranje njihovih zahtjeva, potreba i raspoloženja.
  • Sudjelovanje u programu obuke s Area Resposible kolegama iz drugih prodavaonica kako bi podijelili znanja i najbolja iskustva.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako želite odgovornost i ostvarenje najbolje moguće prodaje za Vašu grupu proizvoda,
  • ako vam odgovara dinamična i užurbana okolina te se možete nositi s više različitih zadataka u isto vrijeme,
  • ako ste marljivi, točni i spremni učiti i razvijati svoje vještine,
  • ako imate puno energije i pozitivan stav,
  • ako vam je uvijek osmijeh na licu i obavljate dobru uslugu, uvijek stavljate kupca na prvo mjesto i pružate im jedinstveno iskustvo,
  • ako ste za napornih radnih dana sposobni obavljati svoje zadatke i motivirati se,
  • ako ste timski igrač, uvijek spremni pomoći.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mjestu SA-Area Responsible i radnoj kulturi u našim prodavaonicama tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Mette“ - jednu od naših Area Responsiblea, koja će vam opisati svoje iskustvo rada u JYSKu.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o ovom radnome mjestu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa posao@jysk.com.

Kako je raditi kao SA - Area Responsible u JYSK-u?

  • Odlično je biti odgovoran i moći utjecati na stvari u prodavaonici. Kada ste odgovorni za odjel  imate velik utjecaj na izbor i raspored dekoracija – tako možete utjecati na ono što će kupci vidjeti. To me snažno motivira – ali, općenito, JYSK je dobar u davanju odgovornosti ljudima ako je oni žele.
  • Ja sam jedna od onih osoba kojoj odgovara užurban radni dan – ne želim samo mirno sjediti i ništa ne raditi. U JYSK-u uvijek ima nešto za raditi – kada nema kupaca postoje tisuće drugih stvari koje se mogu obaviti.
  • Odličan je osjećaj pružiti našim kupcima onu uslugu kakvu im želimo osigurati – sve su JYSK prodavaonice jednako motivirane za usluživanje naših kupaca. Zbilja mi se to sviđa.
  • Postoje interna natjecanja – to jest, unutar naše trgovine – ali se također natječemo i s drugim trgovinama. Uvijek je super kada se možete pohvaliti najboljim rezultatom. Također je dobar poticaj to što se naš trud nagradi, bonusima i sjajnim nagradama.
  • Odlično je biti dio dobrog tima u trgovini, ali je i podrška drugih trgovina izvrsna. JYSK ima predivnu radnu kulturu – ljudi pomažu i podrška su jedni drugima. Jednom kada postanete JYSKovac ne želite otići.

S kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • Postoji mnogo različitih zadataka – i uvijek ima nekakvog posla. Neki dani mogu biti užurbani s puno narudžbi kupaca i mnogo kupaca u prodavaonici. Tako da morate biti jako usredotočeni čitav dan.
  • Svaki dan dobijemo izvještaj o rezultatima prodaje za svoj odjel – i ako su naše statistike niže od onih u ostalim prodavaonicama u našoj državi, ja sam odgovorna za poticanje povećanja prodaje. To može biti promjena u izlaganju proizvoda, obuka kolega o određenom proizvodu ili preuređenje čitavog odjela. 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavaonici

  • Zbilja smo snažan tim s izraženim timskim duhom – i hrabrosti da propitujemo jedni druge o stručnim nedoumicama. Ako volite raditi u timu, JYSK je savršeno mjesto za vas.
  • Atmosfera je u prodavaonici uvijek vesela i puna energije.
  • Dobri smo u delegiranju odgovornosti u našoj prodavaonici. Imamo puno uzajamnog povjerenja te jedni drugima pružamo pozitivne povratne informacije.

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • JYSK je jednostavno najbolje mjesto gdje možete raditi – nudi vam sve što je potrebno za uspjeh. 
  • Ako ste kompetitivna osoba, JYSK je najbolje mjesto za vas – uvijek se takmičimo s kolegama i drugim prodavaonicama, i to je jako zabavno.
  • Jako sam se razvila kao osoba – postanete veoma nezavisni, odrasli i odgovorni. Zapravo dobijete alat za upravljanje svime u životu.
  • Jamčim vam da, ako se ikad zaposlite u JYSKu, nikada ga nećete u potpunosti zaboraviti.
  • Ako to želite i potrudite se, brzo ćete i daleko napredovati u vašoj karijeri.

Što slijedi?

  • Kada sam počela raditi u JYSK-u htjela sam biti Sales Leader – i to dobar.
  • Ali sada je moj cilj postati Store Manager – nadam se da ću postati Store Manager za najviše pet godina.
  • Jedno sigurno znam: Ostat ću u JYSK-u.

Postanite Logistic Responsible (Voditelj logistike u prodavaonici)

  • Budite odgovorni za sve  radne zadatke u skladištu vaše prodavaonice.
  • Brinite o zalihi robe i rješavajte narudžbe kupaca iz skladišta.  
  • Naučite svoje kolege o procedurama skladišta (dostava, prijem robe, korištenje kolica itd. kako bi stvorili sigurnu radnu okolinu).
  • Postanite dio jedinstvene i snažne timske kulture.
  • Ne propustite priliku za brzom i profesionalnom karijerom u JYSK-u.
  • Pridružite se vrhunskoj tvrtki kojoj je jako stalo do svojih zaposlenika.

Kao Logistic Responsible imat ćete sljedeće odgovornosti:

  • Dočekati prijevoznika ujutro, spremni preuzeti proizvode kojom ćete kasnije smjestiti na police u skladištu.
  • Upravljati, evidentirati i provjeriti ima li oštećenja na zaprimljenim proizvodima.
  • Pripremiti zaprimljene proizvode, uz pomoć kolega raspakirati ih i staviti na kolica, kako bi bili spremni da ih se unese u prodajni prostor.
  • Slati SMS poruke kupcima kako bih ih obavijestili da su njihovi proizvodi stigli.
  • Ispis popisa za preuzimanje/pakiranje i priprema proizvoda za kupce koji ih dolaze preuzeti.
  • Osigurati dobro iskustvo kupcima koji dolaze preuzeti svoje proizvode.
  • Održavati skladište čistim, urednim i organiziranim te sortirati otpad za recikliranje.
  • Organizirati i premještati palete u skladištu.
  • Pratiti narudžbe i dostave, bilježiti zalihe i pripremati se za sljedeći dan.
  • Obučavati i informirati ostale kolege o načinu rada skladišta.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako ste strukturirana i organizirana osoba,
  • ako možete imati odličan pregled situacije u dinamičnoj i užurbanoj okolini,
  • ako ste spremni preuzeti odgovornost,
  • ako uživate u rutinskom poslu koji uključuje fizički rad,
  • ako ste marljivi i spremni pomoći kolegama,
  • ako ste timski igrač i dobar kolega koji će uvijek rado pomoći kada je to potrebno,
  • ako volite kontakt s kupcima i rado se smiješite.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mjestu Logistics Responsible i radnoj kulturi u našim trgovinama tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Kaspera“ - jednog od naših Logistics Responsiblea, koji će vam opisati kako je raditi u JYSK-u.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o ovom radnome mjestu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na posao@jysk.com.

Prva misao o radnom mjestu?

  • Nisam znao da je JYSK tako velik. Iskreno, jako sam se iznenadio – puno je veći i više organiziran nego što sam mislio. Svi su moji novi kolege dobro obučeni i svi su sudjelovali u različitim programima obuke – znaju tako puno o našim proizvodima i kako obavljati svoje zadaće. Prilično sam se šokirao kada sam saznao koliko zapravo imam kolega u cijelom svijetu.
  • Sve mi je bilo novo i trebalo mi je malo vremena da se naviknem... U početku sam provodio vrijeme učeći o JYSK-u i načinu na koji se obavlja posao. Trebalo mi je malo vremena, ali pomoć je dostupna na svim razinama organizacije  – ako imate pitanje, lako ćete i brzo dobiti odgovor.

Kako je raditi kao Logistics Responsible u JYSKu?

  • Odlično je imati toliku odgovornost u skladištu.
  • Ubrzo nakon što sam počeo raditi, krenuo sam na obuku za Logistics Responsible-a. Dobili smo smjernice kako da uvijek nađemo odgovore ako nismo sigurni ili imamo pitanje. Čak je i novome zaposleniku prilično lako shvatiti kako stvari funkcioniraju.
  • Oduševljen sam što imam tako dobre kolege. Tako je puno energije u trgovini, vjerojatno zato što smo tako mlad tim. Stalo nam je jednima do drugih tako da nije sve samo posao, posao i posao. Imamo zbilja snažan tim – ali također smatramo da smo važan dio unutar čitave JYSK organizacije.
  • Ako imate bilo kakvih pitanja lako je obratiti se nekom od Logistics Responsible kolega. Pomažemo jedni drugima – čak i drugim prodavaonicama. Upoznali smo se na programu obuke koji smo pohađali kada smo počeli raditi u JYSKu. Tako da nismo prepušteni sami sebi.
  • Morate biti spremni za nove velike događaje u JYSKu – čitavo vrijeme. Novi proizvodi, nove akcije, nove sezone i tome slično. Uvijek smo u pokretu...!

S kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • Ako imate bilo kakvih pitanja o skladištu, uvijek možete nazvati Logistics Responsiblea u drugoj prodavaonici i pitati ga. Potrebno je mnogo toga naučiti – imao sam jako puno pitanja u početku. Sada uglavnom pogledam JYSK Facebook stranicu ili tražim odgovore na JYSKnetu.
  • Imamo JAKO puno posla, i kao Logistics Responsible imate jako velike odgovornosti. Zato je važno da ste u dobroj komunikaciji s ostatkom tima u prodavaonici kako bi se oni mogli snaći u skladištu i upravljati njime i kada vi niste tamo.

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavaonici

  • Pomažemo jedni drugima. Uvijek! Ako smo u gužvi svi pomažu – čak i ako nam je smjena završila prije 10 minuta.
  • Razina energije je visoka, dobro smo raspoloženi i u prodavaonici uvijek vlada odlična atmosfera. Odlazak na posao je zabavan!
  • Dobar smo oslonac jedni drugima. Ako netko ima loš dan ili se ne osjeća dobro, netko će drugi preuzeti posao i dodatno se potruditi.
  • Uvijek ima puno dobrih šala pa smo dobro raspoloženi

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • Toliko je puno prilika za karijeru u JYSK-u. Ako želite možete jako brzo napredovati u karijeri. Ako dajete sve od sebe da napravite dobar rezultat, možete doći jako daleko u ovoj organizaciji.
  • Definitivno zbog tima. Bolji timski duh nećete naći nigdje drugdje. Jako je puno dobrih kolega s kojima se možete povezati i zatražiti pomoć.
  • Dobro je radno mjesto s iznimno dobrim alatima – tako da niste ni u kojem smislu ograničeni u načinu na koji obavljate svoj posao.
  • Općenito, JYSK ima zbilja dobru radnu okolinu i brine se za svoje zaposlenike

Što slijedi?

  • Za tri godine očekujem da ću napredovati korak više u svojoj karijeri. U svakom slučaju, zbilja želim ostati u JYSKu. Nudi vam tako puno prilika – samo ih treba zatražiti.

Postanite Administrative Responsible (Voditelj administracije u prodavaonici)

  • Kao Administrative Responsible vaša je glavna odgovornost biti podrška Store Manageru i prodavaonici u održavanju i poboljšanju administrativnih zadataka.
  • Kada dobro obavljajte posao u prodavaonici zajedno s vašim kolegama zaradit ćete odlične bonuse.
  • Priključite se jedinstvenoj i snažnoj timskoj kulturi u prodavaonici i budite dio tvrtke koja će za svoje zaposlenike napraviti puno.

Ako ste na radnom mjestu Administrative Responsible, vama je nadređen Store Manager vaše prodavaonice.

Kao Administrative Responsible imate sljedeće odgovornosti:

  • Izrada dnevnih i tjednih izvješća: izvješća o kupnji, osiguravanje da nema nedosljednosti između naručenih proizvoda i zaliha te kontaktiranje distribucijskog centra kako biste pronašli rješenja.
  • Priprema prodavaonice za reviziju i poduzimanje daljnjih koraka.
  • Ažuriranje oglasne ploče (Operational board-a) sa svim bitnim informacijama
  • Naručivanje uredskih potrepština i briga da prodavaonica uvijek ima materijale potrebne za rad, npr. vrećice za kupovinu, kemijske olovke, materijale za natpise, papir za blagajničke račune, toaletni papir, itd.
  • Rukovanje blagajnama i učenje novih kolega o radu na blagajni i o općim administrativnim i radnim zadacima i rutinama
  • Zaključiti poslove i pobrinuti se da kupci odu ne samo s osmijehom, nego i dobrim iskustvom
  • Pobrinuti se da smo svjesni okruženja ili jednostavno dobri trgovci tako što ćete provjeriti može li se za oštećene proizvode dobiti povrat novca od dobavljača ili mogu li svejedno ti proizvodi privući kupce po sniženoj cijeni.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako ste vrlo temeljiti u svom radu,
  • ako ste orijentirani na rezultate i detalje,
  • ako ste odgovorni i organizirani,
  • ako ste skloni uslužnim poslovima i dobar prodavač,
  • ako ste puni energije i imate pozitivan stav,
  • ako ste sposobni pratiti mnogo različitih stvari u isto vrijeme,
  • ako ste sposobni održati pregled u dinamičnom i užurbanom okruženju te u tome biti uspješni.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Naučite više o radnom mjestu Administrative Responsible i našoj radnoj kulturi pritiskom na „Upoznajte Andreu” – jednu od naših Administrative Responsible koja će opisati kako je raditi u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mjestu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

Kako je biti Administrative Responsible u JYSKu?

  • Često čujemo retail is detail (Maloprodaja je u detaljima)”, a to je još više istina kada se radi o mjestu Administrative Responsible u JYSKu.
  • Ujutro provjeravam JYSKnet, kako bih provjerila najnovije vijesti  te pregledam popis dnevnih zadataka da bih vidjela koje ću zadatke raditi kada ne radim s kupcima.
  • Provjerim sustav zbog promjena cijena i prođem kroz letak kampanje samo da bih bila sigurna da sam zapamtila najbolje ponude.
  • Nakon što pregledam narudžbe kupaca, obavijestim ih o mogućnostima dostave. 
  • Kada kupaca nema, dovršavam svoje ostale dnevne zadatke

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • Za mene je najveći izazov paziti da obraćam pozornost na svaki detalj i da je rezultat mog rada savršen. Nije stresno, nego je motivirajuće imati priliku iskoristiti i poboljšati svoje vještine. Kući idem sretna kada znam da su svi moji zadaci izvršeni na vrijeme bez ugrožavanja kvalitete posla kojeg radim.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavaonici

  • Dobar timski rad je obavezan u JYSKu te se svi moramo potruditi. Svi znamo da ako se oslanjamo na naše koncepte i jedni na druge, posao postaje puno zabavniji, a kupci to obično nagrade osmijehom.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • Mislim da je najbolja stvar u JYSKu to što možemo rasti zajedno, kako profesionalno tako i osobno, i što se naši doprinosi nagrađuju. Ako ste predani, dobit ćete priliku pokazati svoj talent.

Postanite Sales Leader (Voditelj prodaje u prodavaonici)

  • Preuzmite odgovornost nad prodajnim rezultatima u svojoj prodavaonici.
  • Osigurajte da Vaša prodavaonica dobro posluje i da su Vaši zaposlenici odlični prodavači kojima je kupac na prvom mjestu.
  • Vodite, motivirajte, angažirajte i pratite prodaju Vaših zaposlenika kako biste osigurali da dostignu zadane ciljeve prodaje.
  • Postanite dio jedinstvene i snažne timske kulture u Vašoj prodavaonici.
  • Ne propustite priliku za brzom i profesionalnom karijerom u JYSK-u.
  • Pridružite se vrhunskoj tvrtki kojoj je jako stalo do svojih zaposlenika.
  • Obavljajte dobar posao u Vašoj prodavaonici i zaradite odlične bonuse - zajedno s Vašim timom.

Kao Sales Leader odgovorni ste za prodaju u Vašoj prodavaonici. Vaše se odgovornosti i zadaci povećavaju tijekom Vašeg usavršavanja i razvoja na mjestu Sales Leadera. Sales Leaderi obavljaju malo administrativnih zadataka (Store Manager i Administration Responsible se brinu za većinu papirologije). Umjesto toga Vi ćete biti u pokretu, fokusirati se na prodaju te vođenje, obuku i razvoj vaših zaposlenika.

Kao Sales Leader imat ćete sljedeće odgovornosti:

  • Pobrinuti se da ispunimo očekivanja i ostvarimo potrebnu prodaju naših proizvoda.
  • Pratiti ključne stavke na izvještajima o prodaji: poslujemo li dobro i jesmo li dovoljno dobri prodavači?
  • Biti u prodajnom prostoru, obučavati i procjenjivati Vaše zaposlenike te njihov rad kako bi im olakšali uspjeh.
  • Planirati i raspoređivati zadatke zaposlenicima kako bi osigurali ostvarivanje prodajnih ciljeva za taj dan/tjedan/mjesec.
  • Naručivati proizvode, planirati i pripremati se za akcije ili nove sezone – uvijek znati unaprijed kakvi popusti i izmjene cijena dolaze.
  • Pobrinuti se da se pridržavamo obećanja koje smo dali našim kupcima: uvijek biti spremni s odličnom ponudom.
  • Pobrinite se da zaposlenici održavaju prodavaonicu urednom i privlačnom – prodavaonica koja lijepo izgleda daje odlične rezultate.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako ste usmjereni na učinak,
  • ako možete vidjeti širu sliku zadataka koje treba napraviti – i delegirati ih,
  • ako Vam odgovara dinamična i užurbana okolina,
  • ako ste dobar i poticajan motivator,
  • ako ste energična osoba s pozitivnim stavom,
  • ako se možete nositi s više različitih problema u isto vrijeme,
  • ako možete paziti na detalje i urediti trgovinu tako da se svidi našim kupcima,
  • ako ste dovoljno empatični i u stanju prihvatiti različitost između Vas i Vaših zaposlenika.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mjestu Sales Leader i radnoj kulturi u našim trgovina tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Tinu“ - jednu od naših Sales Leadera, koja će vam opisati kako je raditi u JYSK-u.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o radnome mjestu Sales Leader, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

Prva misao o radnom mjestu?

  • Bila sam spremna za izazov – nositi se s tako puno odgovornosti... Znala sam da se moram osloniti na svoja prijašnja iskustva.
  • Mislim da su svi uvijek nervozni, čak i ako mogu dobro obavljati novi posao.

Kako je raditi kao Sales Leader u JYSK-u?

  • Timski je duh jako važan. Imamo najbolji tim i najsretnije zaposlenike. Međusobno si pomažemo, ostvarujemo ciljeve, potičemo jedni druge, natječemo se interno – ali i s drugim prodavaonicama.
  • Ako ste dobri u planiranju doći ćete jako daleko – to je ključ uspjeha. Ne zaboravite odvojiti vrijeme za planiranje te uključiti druge u planiranje. Uvijek morate biti jedan korak ispred tako da ne kasnite ni s čime.
  • Ostvarujemo sve na zabavan način tako što se natječemo jedni s drugima. Natjecanje čini sve puno zabavnijim i zbilja je TAKO odlično osjetiti entuzijazam u prodavaonici.
  • Atmosfera je fantastična, a razina energije visoka – slavimo naše uspjehe svakoga dana.
  • Najvažnije je – i ono što najviše volim –  obučavati druge zaposlenike o proizvodima ili drugim stvarima, zadavati im osobne izazove i time sudjelovati u njihovom razvoju.
  • Osobno, volim da mi Store Manager ili District Manager zadaju izazove – to je odličan način za razvoj.
  • Kao Sales Leader dobit ćete svu potrebnu pomoć. Samo je trebate zatražiti. Podrška je tu bez obzira od koga je unutar organizacije zatražite.
  • Za uspješnu je prodavaonicu potreban timski rad – to ne možete ostvariti sami.

S kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • Prvoga sam dana morala preuzeti vodstvo. Naravno, bila sam malo zabrinuta, ali bilo je to odlično iskustvo, moraš se upustiti u posao i preuzeti odgovornost.
  • Uvijek je izazov raditi s ljudima jer morate znati surađivati s njima. Ali to je jedna od stvari zbog kojih je moj posao zanimljiv – radim sa zaposlenicima, usmjeravam ih i pomažem im u razvoju.
  • Sve se brzo odvija i morate uvijek biti sposobni nositi se s puno toga u isto vrijeme i pobrinuti se da je sve usklađeno –i da vas svi prate. Uvijek postoje nove akcije ili nove sezone koje dolaze tako da je važno planirati – što će se dogoditi, kako to možemo ostvariti?
  • Morate pomagati zaposlenicima da procijene i odrede prioritete, dnevne rutine i kontaktiranje kupaca. Naravno, najvažniji su naši kupci, tako da zaposlenici moraju biti spremni dati sve od sebe kada kupac uđe u prodavaonicu.

Opišite radnu okolinu u vašoj trgovini

  • Imamo jako otvorenu kulturu te ima mjesta za svakoga.
  • Čitav tim ima odličan stav – jednostavno se sve obavi... Ljudi naporno rade, ako postoji rok do kojeg moramo nešto završiti, radimo kao tim da to ostvarimo.
  • Mislim da timski duh kao naš u JYSKu ne postoji u mnogim velikim organizacijama – svatko želi biti ovdje i dodatno se potruditi svaki dan.
  • Vjerujemo jedni drugima – ako Vam je dana odgovornost za odjel u prodavaonici ili određeni zadatak nitko Vam neće gledati preko ramena. Pomažemo jedni drugima i raspravljamo o svemu, ali sve smijemo obaviti na svoj način.
  • Pomažemo jedni drugima bez obzira na sve – i pomažemo ako se nešto treba brzo napraviti.
  • Također imamo jako opuštenu kulturu. Naporno radimo kada je to potrebno, ali se i puno zabavljamo zajedno.

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • Ako date malo, dobit ćete nazad TAKO puno! Vi ste ti koji određuju granice. Ako želite možete veoma brzo napredovati u karijeri.
  • JYSK je veoma dobar u organizaciji iznimno učinkovitih tečaja i obuka, i imaju odlične trenere i voditelje. Suradnja između Odjela ljudskih resursa i trenera je vrhunska.
  • Svi smo mi bitni kotačići velikog stroja. Imam osjećaj kao da sam u selu Štrumfova – mi smo mala plava bića koja pokreću svijet. Naš je DNK plav.
  • Kako možete NE poželjeti raditi u JYSK-u? To je najbolja tvrtka – nema sumnje. Morate se zapitati: želim li raditi za najbolju tvrtku ili za onu na drugom mjestu?

Postanite Store Manager Trainee - SMT

(Polaznik programa za Voditelja prodavaonice)

Pripremite se za radno mjesto Store Managera i preuzimanje odgovornosti za svoju prodavaonicu.

  • Pohađajte 23 dana edukacije kroz pet profesionalnih modula
  • Ne propustite priliku za brzom i profesionalnom karijerom u JYSKu
  • Postanite dio jedinstvene i snažne timske kulture u Vašoj prodavaonici
  • Pridružite se vrhunskoj tvrtki kojoj je jako stalo do svojih zaposlenika

Svrha je našeg Store Manager Trainee (SMT) programa pripremiti vas za posao Store Managera u godinu dana.

Ukratko o SMT programu:

  • Radit ćete sa Store Managerom koji je odabran za ovaj zadatak i koji će također biti vaš mentor.
  • Vaši će zadatci biti istovjetni onima Store Managera.
  • Pohađat ćete pet jednotjednih modula obuke u našem HO u Zagrebu
  • Morate biti fleksibilni i spremni na mobilnost u svom distriktu – možda ćete se na pola SMT programa premjestiti u drugu prodavaonicu.
  • Vaš će Vas Store Manager mentor stalno obučavati, procjenjivat će Vaš učinak, ukazivati na područja gdje je moguć napredak i posvetit će se tome da Vas pripremi za posao Store Managera.

5 SMT modula

Proći ćete na sljedećih pet modula obuke:

1. modul:

  1. Upoznavanje vaše tvrtke + team building
  2. Koncept trgovine
  3. Procesi i planiranje rada u trgovini
  4. JYSK feedback

2. modul:

  1. PPA trening (analiza osobnog profila – DiSC analiza)
  2. Upravljanje zalihama
  3. Zaštita na radu

3. modul:

  1. JLiP (JYSK Leadership u praksi)
  2. Zakon o radu
  3. Optimalno planiranje radnog vremena

4. modul:

  1. Zapošljavanje i uvođenje u posao
  2. Provođenje prodajnih treninga
  3. Sigurnost i zaštita

5. modul:

  1. Ispit

 

Savladat ćete sljedeće vještine:

  • Pripremiti plan rada u prodavaonici, planirati i strukturirati zadatke u danim rokovima
  • Upravljati cjelokupnim radom prodavaonice.
  • Voditi, usmjeravati, uključivati i motivirati svoje zaposlenike.
  • Obučavati i raditi sa svojim zaposlenicima, u skladu s razinom njihovog razvoja.
  • Detaljno poznavati dnevne rutine u prodavaonici.
  • Delegirati različite zadatke i odgovornosti i znati da uspjeh ovisi o timskom radu.
  • Pratiti i procijeniti učinak svoje prodavaonice i svog tima.
  • Postaviti nove ciljeve svom timu za učinak čitave prodavaonice.

SMT program je savršen za vas...

  • ako ste marljivi, ozbiljni i usmjereni jednom cilju s jakom željom za razvojem i uspjehom,
  • ako ste spremni razvijati vlastite vještine i osobne sposobnosti,
  • ako ste usmjereni na učinak,
  • ako ste spremni učiti i koristiti povratne informacije koje ćete dobiti,
  • ako možete biti mirni u dinamičnoj i užurbanoj okolini,
  • ako se možete motivirati da završite SMT program – i da to bude uspješno,
  • ako ćete napraviti sve potrebno da prihvatite JYSK kulturu,
  • ako ste energični i imate pozitivan stav kojim ćete utjecati na svoje zaposlenike,
  • ako ste spremni uložiti dodatni napor sa svojim kolegama – čak i kada se nakupi puno posla.

Upoznajte nas i saznajte što vam naš SMT program može ponuditi

Saznajte više o SMT programu i našoj radnoj kulturi tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Kevina“ - jednog od naših Store Managera koji će vam opisati kako je biti SMT u JYSKu.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o programu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa pomoću posao@jysk.com.

Kako je biti SMT u JYSK-u?

  • Nevjerojatno je kako nas većinom obučavaju o vođenju – učimo o tome što pokreće ljude. Uzbudljivo je moći utjecati na i razvijati svoj tim.
  • Dobijete sve alate koje trebate i godina koju provedete kao SMT je dobro uloženo vrijeme.
  • JYSK Vas podupire čitavim putem – učinit će sve kako bi osigurali uspješan završetak vašeg SMT programa.
  • Timski je duh na obuci opušten, odlično je upoznati grupu ljudi koji se nalaze u istoj situaciji kao i Vi – to je dobro iskustvo koje ćete dugo pamtiti. Osjećam da sam dio tima – čak ako sam, u principu, bio sam.
  • Moj je razvoj tijekom programa bio neizmjeran – profesionalno, naravno, ali čak i na osobnoj razini.
  • Jednostavno Vas tako motivira to što znate da ćete na kraju biti odgovorni za prodavaonicu i da morate upravljati tom prodavaonicom kako bi osigurali najbolje moguće rezultate.
  • Ako budete primjer i spremni ste uložiti dodatni napor za svoj tim, u kratko ćete vrijeme doći daleko – JYSK jednostavno pruža neograničen broj prilika za napredak u karijeri.
  • Radio bih to ponovo učinio. Ponovno bih išao na SMT program, to mislim. Tako sam puno napredovao – osobno, ali i kao vođa.

Izazovi s kojima ste se susreli tijekom vašeg programa obuke?

  • Kada se prijavite za SMT program ne možete dočekati njegov početak. Jedva čekate da dobijete vlastitu prodavaonicu. Ali sada kada sam dio programa, jasno mi je zašto program traje čitavu godinu. Zbilja ima puno toga za naučiti i iznimno sam se razvio u veoma kratko vrijeme – obuka je izvanredna odskočna daska za posao Store Managera. Ona vam također daje sigurnu okolinu u kojoj možete raditi pogreške i okušati se prije nego započnete pravi posao i preuzmete odgovornost nad prodavaonicom.
  • Za mene su izazovi prvenstveno bili osobni. Morao sam naučiti voditi tijekom napornog radnog dana i odvojiti si dovoljno vremena za planiranje – i za razvoj. Teško je sve stići tijekom napornog dana uz sve naše zadatke i rokove.
  • Morate naučiti promatrati se i postavljati si izazove na vašem PPA profilu. Svatko ima prednosti i nedostatke, a trik je u tome da naučite raditi sa svojim nedostatcima i pretvorite ih u prednosti. Za mene je to prilično nov način gledanja na stvari pa je bilo potrebno malo razmišljanja.
  • Posjećivanje toliko prodavaonica bilo je zbunjujuće  – bilo mi je teško naći oslonac i zapamtiti sve što sam morao naučiti. Ali vjerujem da mi je bilo korisno to što sam susreo toliko različitih vrsti vođa u različitim prodavaonicama, i da sam naučio nešto od svih njih – i razvio svoje vještine vođenja.
  • U početku sam obavljao sve zadatke sam, ali sada znam da je ključno razvijati svoj tim kako bi mogli delegirati zadatke i odgovornosti. Ako želite ostvariti svoje ciljeve i imati dobre rezultate morate raditi kao tim.

Zašto bi drugi trebali izabrati JYSK SMT program?

  • Obuka je uvjerljivo nadmašila sva moja očekivanja! JYSK ima krajnje profesionalan pristup u svojim obukama.
  • Jednostavno dobijete više nego što očekujete. To nije samo poslovna škola u kojoj učite – tamo ste s ljudima koji su u istoj situaciji kao i Vi.
  • Treneri su jako sposobni – dobro povezuju teoriju s primjerima iz prakse kako bi ih lakše shvatili.
  • JYSK-ov je timski duh tako dobar – Vaša krv brzo postane plava.
  • Odaberite JYSK ako želite razvijati sebe i druge te postati član izuzetnog tima.
  • Imate sve prilike koje možete poželjeti, a JYSK će učiniti sve da Vam pomogne.
  • Odlično je ići na posao. Razina energije i atmosfera u svim JYSK-ovim prodavaonicama je visoka – svi Vaši kolege dolaze na posao dobro raspoloženi i to je zbilja ugodno iznenađenje.
  • JYSK je način života!

Što slijedi?

Imam san – želim postati District Manager ili Store Manager u jednoj od najvećih JYSK prodavaonica u državi. Želim još više raditi s Country Management Teamom – dobiti više odgovornosti i upravljati s još više zaposlenika. Ali, naravno, ostat ću u JYSKu – volim raditi ovdje!

Postanite Store Manager (Voditelj prodavaonice)

  • Kao Store Manager odgovorni ste za sve poslovne procese u prodavaonici, obuku, podučavanje i razvoj svojih zaposlenika te za upravljanje i rezultate svoje prodavaonice.
  • Vaš posao je osigurati da su prodavaonica i zaposlenici spremni za kupce te da je prodaja glavni prioritet.
  • Bit ćete dio jedinstvene i snažne timske kulture u vašoj prodavaonici te joj morate doprinositi.
  • Ne propustite priliku postati Store Manager i stvoriti profesionalnu karijeru u JYSKu.

Kao Store Manager imate sljedeće odgovornosti:

  • Voditi svoj tim do uspjeha.
  • Donositi odluke u vezi s prodavaonicom.
  • Poboljšati prodaju i osigurati kupcima najbolju uslugu.
  • Upravljati i optimizirati ukupni rezultat prodavaonice.
  • Obučavati, podučavati i razvijati svoje zaposlenike.
  • Voditi, uključiti i motivirati svoje zaposlenike.
  • Postaviti nove ciljeve za svoj tim i ukupni učinak svoje prodavaonice.
  • Analizirati prodajne rezultate i pripremiti strategije  (zajedno sa Sales Leaderom) kako biste ispunili zadane ciljeve.
  • Ravnopravno sudjelovati sa svojim kolegama u svakodnevnim zadacima u prodavaonici i skladištu.
  • Pratiti i ocijeniti učinak svoje prodavaonice i tima.
  • Isplanirati sve zadatke u zadanim rokovima.
  • Ako ste na radnom mjestu Store Managera, vama je izravno nadređen District Manager.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i želite se razvijati,
  • ako ste orijentirani na rezultat i motivirani neprestanom željom za poboljšanjem indeksa prodaje,
  • ako možete donositi odluke i preuzeti odgovornost za prodavaonicu i svoj tim,
  • ako ste sposobni ostati hladne glave u dinamičnom i užurbanom okruženju, 
  • ako ste puni energije i imate pozitivan stav koji će utjecati na vaše zaposlenike,
  • ako ste motivator koji vodi i nadahnjuje ostale,
  • ako ste sposobni odrediti i formulirati jasne ciljeve i zadatke,
  • ako možete raditi kao iskusan manager i strpljivi kolega,
  • ako ste organizirani, dobri u planiranju i vidite „širu sliku”,
  • ako se možete prepoznati u JYSK values i pobrinuti da se vaši zaposlenici također toga pridržavaju,
  • ako uživate sudjelovati u svakodnevnim zadacima u prodavaonici sa svojim kolegama.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Naučite više o radnom mjestu Store Manager i našoj radnoj kulturi pritiskom na „Upoznajte Olgu” – jednu od naših Store Managera koja će opisati kako je raditi u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mjestu, kontaktirajte naš odjel ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com

 

Kako je biti Store Manager u JYSKu?

  • Radim u JYSKu 11 godina i nikada nisam imala dva potpuno ista dana. Svaki je dan drugačiji od prethodnog, vrlo aktivan i pun novih iskustava.
  • Karakterističan radni dan Store Managera sastoji se od rada s izvješćima, planiranja rasporeda zaposlenika, narudžbe robe, pripremanja za kampanje, obuke i razvoja zaposlenika, rada s kupcima i praćenja zaposlenika i njihovih različitih zadataka.
  • Pokušavam biti dobra mentorica i trenerica svojim zaposlenicima, tako što sam vrlo temeljita i idem u detalje kada ocjenjujem njihov učinak te oni na taj način imaju najbolje šanse razviti sebe i svoje vještine. Ponosna sam što pomažem kolegama i unapređujem njihove karijere.
  • Moj posao je voditi tim do uspjeha tako što prenosim svoje znanje, koristim i razvijam potencijal svakog zaposlenika te moram biti vrlo mudra u povjeravanju odgovornosti kako bi dobila najučinkovitije zaposlenike.
  • Moram biti sposobna donositi brze odluke u svim situacijama, ponekad čak i u ekstremnim, te biti spremna preuzeti odgovornost za svoju prodavaonicu i zaposlenike.
  • Vrlo je bitno imati povjerenja u svoje zaposlenike jer ih to ohrabruje da se osjećaju odgovorno, potiče ih da se usmjere na to kako biti bolji i općenito podiže njihovu razinu učinkovitosti.

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • U prodavaonici uvijek ima posla i svaki dan je drugačiji, tako da morate dobro paziti kako biste mogli držati korak sa svime i razumjeti situaciju. Ali nije bitno koliko zahtjevno može biti – kada se na kraju dana osjećate sretno i zadovoljno, odavno ste već zaboravili svu gužvu i iscrpljujuće situacije.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj prodavaonici

  • Naša radna kultura su naše values i leadreship. Radimo kao JEDAN tim i imamo vrlo jak naglasak na obuci i razvoju zaposlenika. Koncentrirani smo na naš posao i sve zadatke obavljamo lagano, jer zajedno smo u stanju napraviti sve!
  • Naš tim je jako motiviran za ostvarivanje odličnih rezultata i razvoj vještina kako bismo mogli poboljšati prodaju.
  • U prodavaonici uvijek vlada odličan i pozitivan stav. Međusobno se poštujemo te vjerujemo, pomažemo i cijenimo jedni druge. Nismo samo kolege nego i dobri prijatelji.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • JYSK je otvorena i iskrena tvrtka. U usporedbi s drugim tvrtkama, JYSK vam uvijek daje osjećaj sigurnosti i vjere u vašu budućnost.
  • JYSKu je zbilja stalo do zaposlenika. Naglasak je na njihhovoj obuci i razvoju kako bi im se pružila mogućnost napredovanja u karijeri.
  • JYSK potiče svoje zaposlenike da iznesu svoja mišljenja i preuzme inicijativu te na taj način omogućava svakom zaposleniku da ima utjecaj i odgovornost. Zaista cijenim ovaj oblik plitke organizacijske strukture.

Sveukupno gledajući, jednostavno sam ponosna što radim u ovoj tvrtki.

Postanite District Manager Trainee - DMT

(Polaznik programa za Regionalnog voditelja prodaje)

Svrha našeg DMT programa je pripremiti vas za radno mjesto District Managera. Bit ćete odgovorni za svoju prodavaonicu i raditi kao Store Manager za vrijeme DMT programa dok vas pripremamo za budući posao District Managera u JYSKu. Vaš trening će biti kombinacija treninga, projekata i budućih zadatka povezanih s vašim svakodnevnim poslom. 

Ukratko o DMT programu:

 

Vrlo važan dio programa je pretočiti teoriju i novostečene vještine sa treninga u praksu. Većina vašeg razvoja i najvažniji dio učenja vještina pomoću kojih ćete obavljati posao District Managera odvijat će „u pokretu” – kako biste mogli brže u praksi provesti sve ono što ste naučili na treninzima. Teme s treninga mogu uključivati:

 

  • JYSK feedback,
  • proces selekcije novih zaposlenika,
  • planiranje,
  • upravljanje na daljinu.

 

Tijekom vašeg DMT programa naučit ćete savladati sljedeće zadatke:

  • Optimizirati prodaju, zaradu i zadatke u svim prodavaonicama u distriktu.
  • Osigurati visok standard izgleda prodavaonice i odličnu uslugu za kupce tako što ćete koristiti koncepte JYKS values, JYSK prodaja i usluge te JYSK leadership.
  • Biti zaduženi za radne besprijekoran rad, usklađenost s trenutačnim marketinškim kampanjama i promocijama te ispuniti ciljeve za proračun i prodaju.
  • Osigurati da su sve prodavaonice i zaposlenici spremni za kupce i ispuniti naš cilj pružanja najbolje moguće usluge.
  • Sastaviti i razviti svoj tim i internu organizaciju prodavaonice.
  • Raditi kao trener na treninzima, npr. Sales & Service
  • Raditi na izgradnji JYSK-a kao prvog izbora za kupce u maloprodaji.
  • Djelovati kao poveznica između trgovina u distriktu i Retail Managera.

 

DMT program je savršen za vas...

  • ako ste orijentirani na rezultat i motivira vas postizanje odličnih rezultata s timovima u prodavaonici. Kao DMT morate biti prodavač kojeg pokreću trgovanje i rezultati.
  • ako ste ozbiljni, ambiciozni, snažni i predani te motivirani razvojem drugih, sebe i svojih vještina,
  • ako ste spremni na višu managersku funkciju koja sa sobom nosi i više odgovornosti,
  • ako ste dobar vođa i trener svojih zaposlenika,
  • ako ste odlučni, orijentirani na postizanje ciljeva i jedva čekate voditi svoj distrikt do uspjeha,
  • ako ste neovisni i sposobni donositi brze i dobro utemeljene odluke,
  • ako imate dobre komunikacijske vještine i možete razgovarati s mnogo različitih ljudi.

 

Upoznajte nas i saznajte što vam naš DMT program može ponuditi

Naučite više o DMT programu i našoj radnoj kulturi pritiskom na „Upoznajte Shannu” – jednu od naših DMT-a koja će opisati kako je biti DMT u JYSK-u.

 

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o programu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na adresu posao@jysk.com.

Prve misli od DMT programu?

  • DMT program je za mene bio savršen način da ostvarim svoju ambiciju da postanem District Manager – to je poticajan i profesionalan način da to postignem.
  • Nadala sam se da će program biti dobra kombinacija teorije i prakse i drago mi je da je ispunio moja očekivanja.

 

Kako je biti DMT u JYSK-u?

  • To je zahtjevna prilika. Prije svega, ja sam Store Manager – zadužena sam za našu najnoviju prodavaonicu u Heerlenu u Nizozemskoj. Također pohađam i DMT program. Stoga moram pronaći ravnotežu između ove dvije uloge, bez ugrožavanja ijedne od njih.
  • Pratim svog District Managera prilikom posjeta prodavaonica u distriktu. Vrlo je poučno podijeliti mišljenja s njim o stvarima koje vidimo i o tome kako ih potencijalno možemo poboljšati.
  • Također sam pozvana na mjesečne sastanke u distriktu sa svim Store Managerima. Moj District Manager i ja zajedno određujemo teme sastanka. Dodam svoju viziju i ideje te u tom pogledu imam vlastite odgovornosti.
  • Upoznata sam s više informacija iz naših IT sustava. Vrlo je uzbudljivo dobiti te dodatna znanja.

 

S kojim se izazovima susrećete u programu?

  • Ponekad je teško pronaći pravu ravnotežu između uloge Store Managera i uloge DMT-a. Naravno da želite uložiti jednaku količinu vremena i truda u obje uloge, ali ja sam prvenstveno Store Manager i mislim da je pošteno prema mom timu da se na mene mogu 100% osloniti. Ali ja osobno ne vidim to kao teret nego kao ogromnu priliku da potaknem svoj razvoj i samo želim naučiti što je više moguće. Recimo samo da imam koristi od toga da sam žensko jer mogu upotrijebiti svoje vještine obavljanja više zadataka u najvećoj mogućoj mjeri (hahaha J).

 

Opišite radnu kulturu u vezi s DMT programom

  • DMT program ima dosta neformalnu strukturu koja dovodi do otvorene atmosfere u kojoj možete razgovarati s ključnim ljudima na svim razinama u JYSKu. Svi u organizaciji su pristupačni. To olakšava upoznavanje svih aspekta JYSKa.
  • DMT program je vrlo profesionalan i poticajan – vode me cijelim putem, a ukoliko imam pitanja odgovori nisu daleko. Svi su vrlo susretljivi.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • Ako ste ambiciozni i želite izvući najbolje iz sebe, rekla bih da je JYSK savršena tvrtka za vas. JYSK nudi zanimljiva radna mjesta s velikom odgovornosti i mogućnosti za razvoj. Ako to želite i marljivo radite da to postignete, JYSK nudi odlične poslovne mogućnosti.
  • JYSK također ima izrazito privlačnu korporativnu kulturu, što je za mene vrlo važan aspekt, te se iz tog razloga nadam da ću predstavljati JYSK još dugo vremena.

 

Postanite District Manager (Regionalni voditelj prodaje)

  • Upravljajte svim trgovinama u vašem distriktu.
  • Unaprijedite prodaju, zaradu i djelovanje svih trgovina u distriktu.
  • Pobrinite se da su sve trgovine i osoblje spremni dočekati kupce.
  • Upravljajte, vodite, obučavajte, pomno pratite i radite sa Store Managerima u vašem distriktu.
  • Osigurajte odličan standard u trgovinama i uslugu kupcima koristeći naše kocepte: JYSK Values, JYSK Sales & Service and JYSK Leadership.

Kao District Manager imat ćete sljedeće odgovornosti:

  • Biti zaduženi za ukupnu prodaju u čitavom distriktu.
  • Biti zaduženi za rad prodavaonica: osigurati besprijekoran rad svake prodavaonice i njihovo provođenje trenutnih marketinških akcija i promocija.
  • Osigurati da svaka prodavaonica ostvari svoje ciljeve prodaje te ispuni naše visoke standarde odlične usluge za kupce.
  • Planirati i ostvarivati budžet distrikta te surađivati i izvještavati Retail Managera.
  • Upravljati, voditi, obučavati, raditi sa Store Managerima i provjeravati njihov rad u Vašem distriktu.
  • Postavljati izazove i vršiti pritisak na trgovine kako bi osigurali da Store Manageri ne prekorače svoj budžet te da poštuju rokove i ostvare zadani profit.
  • Provoditi i nadzirati obuku za zaposlenike u prodavaonicama kako bi se pobrinuli da su svi zaposlenici spremni uslužiti naše kupce na najbolji mogući način.
  • Osigurati sigurnu radnu okolinu.
  • Pobrinuti se da su zaposlenici prodavaonice zadovoljni svojim poslom.
  • Provjeravati imaju li prodavaonice dovoljno zaliha, jesu li čiste i privlačne te jesu li naši proizvodi izloženi na najbolji mogući način.
  • Ocjenjivati učinak svake prodavaonice analizom ključnih stavki i provjerom svih grupa proizvoda.
  • Uočavati, razvijati i ocjenjivati učinak zaposlenika koji su prepoznati kao potencijal i koji mogu prijeći na zahtjevnije radno mjesto u budućnosti.
  • Obučavati i pripremati Store Managere koji iz drugih tvrtki dolaze u JYSK i koji moraju biti spremni preuzeti prodavaonicu za tri mjeseca.
  • Koordinirati i provoditi radionice i zajedničke sastanke za sve Store Managere u Vašem distriktu tri puta godišnje.
  • Koordinirati i provoditi radionice i zajedničke sastanke za sve Store Leadere u Vašem distriktu tri puta godišnje.

 

Radno mjesto District Managera savršeno je za vas...

  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i želite preuzeti velike odgovornosti na složenoj menadžerskoj poziciji,
  • ako možete motivirati i inspirirati Vaše zaposlenike,
  • ako ste usmjereni na učinak i motivirani velikim postignućima koje postižete zajedno s timovima u prodavaonicama,
  • ako ste sposobni donijeti brze, ali promišljene odluke,
  • ako rado prihvaćate mogućnost dijeliti i proslaviti uspjeh zajedno s timovima u prodavaonicama,
  • ako ste uporni, dosljedni i dobri u pružanju podrške u novim inicijativama,
  • ako ste sposobni delegirati zadatke i odgovornosti,
  • ako ste sposobni planirati i rasporediti svoje vrijeme i odrediti prioritete vaših zadataka,
  • ako ste sposobni uočiti i razviti talente, te stalno raditi na stvaranju u razvoju novih talenata,
  • ako imate pozitivan i proaktivan stav.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Saznajte više o našoj radnoj kulturi i okolini tako što ćete kliknuti na „Upoznaj Nilesa“ - jednog od naših District Managera koji će vam opisati kako je biti District Manager u JYSK-u.

Imate li pitanja?

Ako imate bilo kakvih pitanja o radnome mjestu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na posao@jysk.com.

Kako je raditi kao District Manager u JYSK-u?

  • Svaki je dan različit. Posao je iznimno nepredvidiv.
  • Trudim se posjetiti sve prodavaonice u relativno kratkom razdoblju.
  • Svako jutro šaljem komentare svakoj prodavaonici o njihovom učinku na temelju njihovih ključnih stavki - nadzor maloprodaje. Pohvalim ih za dobre stavke, a postavljam im izazove za popravak loših. Radim to svakog dana.
  • Kao District Manager možete procijeniti kako napredujete na dnevnoj bazi – uvijek možete primijetiti promjene vlastitog učinka.
  • I dalje sam važan dio maloprodajne kulture prodavaonica – naporno radimo svaki dan kako bi dostigli ciljeve zadane distriktu.
  • Imamo visoko postavljene ciljeve. Na početku uvijek ciljamo na više nego što je realno – ali i dalje ga temeljimo na uvjerenju da JE to moguće ostvariti.
  • JYSK je predivna tvrtka po pitanju načina upravljanja Country Management Team-a – trudim se, naravno, ispuniti ta očekivanja.
  • Trudim se osigurati da ne komuniciram sa zaposlenicima u prodavaonici samo preko Store Managera. Zato stupam u kontakt sa svim zaposlenicima u prodavaonicama i postavljam im izazove u posebnim područjima za koja su odgovorni – pohvalim ih za dobar rad ili im dam konstruktivnu kritiku ako je potrebna.
  • Naučite tako puno o problemima u maloprodaji jer morate raditi na toliko različitih stvari u JYSKu – od akcija do obuke zaposlenika i godišnjih izvještaja.
  • Osiguravam da prodavaonice imaju resurse koji su im potrebni. Ako je, na primjer, potreban popravak u objektu, pozovem električara kako bih se pobrinuo da zaposlenici imaju najbolje moguće uvjete za uspjeh.
  • Ne opuštamo se i ne prihvaćamo loše rezultate. Imamo iznimno slobodne ruke - što znači da možemo jako brzo promijeniti svoj pristup i brzo donijeti potrebne odluke.

S kakvim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • Mislim da je najveći izazov to što imam tako različite zadatke. Ponekad je sve lijepo i dobro, a nekad je biti District Manager prilično naporan posao.
  • Naravno, također je i izazov imati tako veliku odgovornost. To postane način života, tako da je posao od 8 do 16 nemoguć ako želite da sve funkcionira.
  • Teško je planirati – nikada ne znate što vam sutra nosi.
  • Stalan je izazov raditi s tako puno ljudi – niste samo odgovorni za konačni rezultat, nego i za zadovoljstvo vaših zaposlenika.

Opišite radnu kulturu 

  • U JYSKu postoji jedinstvena radna kultura – to se osobito primijeti u prodavaonicama. Imaju izvrsnu radnu etiku.
  • Dobri smo u slavljenju naših uspjeha kako bi svi imali osjećaj da su dio nečeg dobrog – i ubirali plodove našeg zajedničkog truda.
  • Svakodnevna suradnja između prodavaonica je odlična.
  • Imamo natjecanja u kojima prodavaonice mogu osvojiti nagrade. To je dobro – ljudi uživaju u tome.

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • Uprava JYSK-a odlikuje se jednakošću – poslušat će svakoga bez obzira na položaj. To je jedna od naših najsnažnijih vrijednosti: poticati sve zaposlenike da koriste svoje pravo i obvezu iznošenja vlastitog mišljenja. To funkcionira jako dobro.
  • Prodavaonice u distriktu puno razgovaraju o ključnim rezultatima. JYSK je jedna od rijetkih tvrtki s tako otvorenim pristupom ostvarenim rezultatima. Naši Store Manageri imaju pristup ogromnim količinama informacija i to im omogućuje da usporede svoju prodavaonicu sa drugim prodavaonicama, a i sebe sa drugim Store Managerima.
  • Tvrtka smo koja se brzo razvija i Vi ste ti koji biraju konačni cilj vaše karijere. Ako želite dalje napredovati, JYSK će vam u tome pomoći.
  • Rekli smo ovo već prije: imamo izvanrednu korporativnu kulturu u JYSKu – kakvu nećete naći nigdje drugdje.

Postanite Retail Manager Trainee - RMT (Polaznik programa za Rukovoditelja prodaje)

Svrha RMT programa je pripremiti vas za radno mjesto Retail Managera s ukupnom odgovornosti za optimalan rad i rezultate svih prodavaonica u vašoj državi/regiji, tako što ćete razvijati strategije, provoditi postojeće JYSK koncepte, ispuniti zadane ciljeve za državu. Tijekom RMT programa radit ćete kao District Manager i biti odgovorni za svoj distrikt dok vas pripremamo za posao Retail Managera u JYSKu. Kada postanete Retail Manager, radit ćete kroz District Manager-e u vašoj regiji te biti dio Country Manager Teama.

Ukratko o RMT programu:

RMT program je međunarodni program. Radit ćete s RMT kolegama iz drugih zemalja i naučiti kako maloprodaja funkcionira u različitim kulturama.

 

  • Sudjelovat ćete na nekoliko treninga u Danskoj. S obzirom da će treninzi biti na engleskom jeziku, od ključne je važnosti da njime dobro vladate. Odredit ćete i dogovoriti zadatke i područja osobnog razvoja na kojima želite raditi u bliskoj suradnji sa svojim Country Managerom.
  • Prema tome, kombinirat ćete teoriju stečenu na treninzima s konkretnim praktičnim zadacima Retail Managera u vašoj državi.
  • Treninzi između ostalog nastoje razviti vaše vještine u komunikaciji i upravljanju maloprodajom, planiranju i razvoju.
  • Naučit ćete koristiti različite alate za upravljanje, kao što su PDP, SIRIUS, JLiP i PPA.

 

 

Tijekom vašeg RMT programa naučit ćete savladati sljedeće zadatke:

  • Raščlaniti ciljeve u konkretne kriterije uspjeha – kratkoročne i dugoročne
  • Dati podršku, trenirati i razvijati District Managere kako biste osigurali visoke standarde u prodavaonicama, ispunili ciljeve i poboljšali promet države/regije.
  • Osigurati najbolje moguće upravljanje prodavaonicama i distriktima u državi tako što ćete uočiti i zaposliti najtalentiranije zaposlenike na pozicijama SMT-a, SM-a, DMT-a i DM-a (u suradnji s HR Managerom).
  • Razvijati, provoditi i pratiti godišnji poslovni plan i optimizirati rad u prodavaonicama u suradnji sa svakim District Managerom.
  • Razviti i ispuniti ciljeve za proračun, BSC ciljeve i druge ciljeve za državu.
  • Osigurati da se svi JYSK koncepti (JYSK obećanja kupcima, JYSK values i JYSK leadership) uspješno provode u svim prodavaonicama i  svim distriktima države/regije.
  • Optimizirati mrežu prodavaonica u skladu s ciljevima države, tako što ćete otvarati nove prodavaonice i po potrebi relocirati/povećati postojeće prodavaonice.
  • Motivirati i vršiti zdravi pritisak na distrikte kako bi osigurali da District Manageri ostanu u okviru proračuna i ispune rokove i ciljeve za promet.

 

RMT program je savršen za vas...

  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i imate energije preuzeti veliku odgovornost na složenoj managerskoj pozicjiji,
  • ako želite činiti razliku i dati sve od sebe u službi tvrtke,
  • ako razmišljate strateški i vrlo ste orijentirani na rezultate,
  • ako ste predani svojem poslu i očekujete mnogo od sebe,
  • ako znate planirati i rasporediti svoje vrijeme i odrediti koji su zadaci prioritet,
  • ako se ponosite razvojem svojeg tima i uspjehom svakog člana tima,
  • ako ste spremni suočiti se s izazovima i razvijati se,
  • ako ste sposobni donositi strateške i dobro utemeljene odluke,
  • ako možete uočiti i razvijati talente i stalno raditi na izgradnji i razvoju novih potencijala strukturu,
  • ako imate pozitivan i proaktivan stav,
  • ako vam nije problem putovati.

 

Upoznajte nas i saznajte što vam naš RMT program može ponuditi

Naučite više o našoj radnoj kulturi pritiskom na „Upoznajte Dragana” – jednog od naših Retail Manager Trainee koji će opisati kako je biti RMT u JYSK-u.

 

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mjestu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na adresu: posao@jysk.com.

Prve misli od RMT programu?

  • Htio sam dobiti širu sliku o JYSKu kao međunarodnoj tvrtki koja raste svake godine i mnogobrojnim procesima iza uspjeha tvrtke.
  • Razviti svoje vještine vodstva s još boljim alatima u strateškoj komunikaciji i učenjem iz iskustava trenera na treninzima.
  • Suočiti se s novim izazovima i razviti se kao voditelj, kako bih bio spreman za mjesto Retail Managera kada dođe vrijeme.
  • Upoznati ljude iz raznih zemalja i s njima podijeliti najbolja iskustva.

 

Kako je biti RMT u JYSK-u?

  • Prije svega, ja sam District Manager, tako da su moj najveći prioritet moj posao, moj distrikt i naši rezultati.
  • Pohađanje RMT programa znači da moram kombinirati svoj posao District Managera s novim zadacima koji su bitni za RMT program.
  • Morate biti disciplinirani i fleksibilni, jer morate spojiti odgovornosti District Managera sa zadacima iz RMT programa.
  • RMT program vas tjera da izađite iz vaše zone udobnosti i testirate se na nove načine.

 

S kojim se izazovima susrećete u programu?

  • Planiranje, planiranje i još malo planiranja. Struktura vašeg svakodnevnog posla bit će testirana i vrlo vjerojatno ćete podbaciti jer je uključeno jako puno različitih parametara i ljudi. Ali iz toga mnogo naučite! Znati svoje slabosti, učiti iz svojih pogrešaka i biti u stanju promijeniti svoje navike ili način na koji radite jedina je bitna stvar kada se želite razviti.

 

 

Opišite radnu kulturu u vezi s RMT programom

  • Cijela organizacija daje vam poštovanje i pomoć potrebnu da uspijete u RMT programu. Uz međusobno poštovanje sve je moguće.
  • Atmosfera u timu je odlična – svi poznaju JYSK, a kultura je jedna od onih „mi pokrećemo stvari”.
  • Super je upoznati kolege iz drugih država jer vam to daje mogućnost da shvatite jedni druge i da bolje shvatite sebe i situaciju u kojoj se nalazite.

 

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • U JYSKu naporno radimo i postižemo nevjerojatan rast naših rezultata.
  • Nadalje, izrazito smo dobro organizirana tvrtka sa snažnim strukturama i procedurama.
  • I dalje smo JYSK i imamo skandinavski duh vodstva koji svima daje priliku da istupe i naprave razliku. Svi zaposlenici, bez obzira na razinu, bit će saslušani i dobit će priliku za razvoj i napredak u karijeri u JYSKu. Predanost donosi mogućnosti.
  • Što god mislili o JYSKu, iznenadili bi se i otkrili da je mnogo više od toga – zasigurno će nadmašiti vaša očekivanja.

Postanite Retail Manager (Rukovoditelj prodaje)

Kao Retail Manager bit ćete odgovorni za osiguranje optimalnog rada i rezultata u Vašoj regiji, tako što ćete razvijati strategije, provoditi postojeće JYSK koncepte te ispuniti postići zadane ciljeve za državu.

Ako ste na radnom mjestu Retail Managera, vama je nadređen Country Manager/Head of Retail u Vašoj državi.

Kao Retail Manager imate sljedeće odgovornosti:

  • Razviti i ispuniti ciljeve za proračun, BSC ciljeve i druge ciljeve za državu.
  • Osigurati najbolje moguće upravljanje u prodavaonicama i distriktima tako što ćete uočiti i zaposliti najtalentiranije kandidate za radna mjesta SMT-a, SM-a, DMT-a i DM-a u suradnji s HR Managerom.
  • Razviti, provesti i pratiti godišnji poslovni plan i optimizirati rad prodavaonica u suradnji sa svakim District Managerom.
  • Osigurati da su prodavaonice i zaposlenici spremni za kupce – cilj je kroz cijelu organizaciju usaditi razmišljanje da je kupac na prvom mjestu.
  • Osigurati da se svi postojeći koncepti (JYSK obećanja kupcima, JYSK values i JYSK leadership) provode u svim prodavaonicama u svim distriktima u državi/regiji.
  • Biti u stanju prenijeti ključne parametre uspjeha – kratkoročne i dugoročne.
  • Dati podršku, trenirati i razvijati District Managere kako biste osigurali visoke standarde prodavaonica, poboljšali promet države/regije i ispunili zadane ciljeve.
  • Optimizirati mrežu prodavaonica u skladu s ciljevima države, otvarati nove prodavaonice i po potrebi relocirati/povećati postojeće prodavaonice
  • Motivirati i vršiti zdravi pritisak na distrikte kako bi osigurali da District Manageri ostanu u okviru proračuna i ispune rokove i ciljeve za promet.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako ste dobar i izravan vođa,
  • ako razmišljate strateški i orijentirani ste na maloprodaju i rezultate,
  • ako ste pozitivni i proaktivni i imate mnogo energije i entuzijazma,
  • ako se ponosite razvojem svojeg tima i njihovim uspjehom,
  • ako možete uočiti i razvijati talente i stalno raditi na izgradnji i razvoju novih potencijala,
  • ako vam nije problem putovati.
  • ako ste ozbiljni, ambiciozni i motivirani ostvarivanjem odličnih rezultata,

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Naučite više o našoj radnoj kulturi pritiskom na „Upoznajte Igora” – jednog od naših Retail Managera koji će opisati kako je biti RM u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mjestu, kontaktirajte naš Odjel ljudskih resursa na posao@jysk.com.

Kako je biti RM u JYSK-u?

  • To je vrlo izazovan i dinamičan posao, ali zbog toga je također to radno mjesto vrlo zanimljivo i zabavno je ustati se svako jutro.
  • Moram biti vrlo fleksibilan i prilagoditi se mnogobrojnim različitim situacijama i potrebama – i biti u stanju reagirati na njih i donijeti brze i dobro utemeljene odluke.
  • Zajedno s District Managerima, ja moram biti uzor ostatku organizacije u svemu što radim, bilo da se radi o mom stilu vođenja i upravljanja, mom načinu podučavanja i motiviranja ili načinu na koji komuniciram.
  • Općenito, moram osigurati visoku razinu suradnje između organizacije maloprodaje i središnjih funkcija u HO.
  • Jedan od ključeva uspjeha je pronaći prave zaposlenike za prava radna mjesta i razvijati ih kroz stalnu obuku i trening.
  • Posao Retail Managera može biti prilično naporan i stresan, ali stvarno uživam u njemu!

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

Glavni izazov je osigurati dobar učinak u svakom trenutku u okviru svih mojih područja odgovornosti. Da bi ostvarili najbolje rezultate, sve je bitno i uvijek ima prostora na napredak.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj regiji

  • To je kombinacija marljivog rada i odličnog timskog rada.
  • Držimo se vrlo timske i motivirajuće radne kulture. Većina naših akcija i odluka temelje se na uključivanju zaposlenika u iznošenje svojih ideja na različitim radionicama.
  • Odlična atmosfera vlada gdje god krenem i sretnem zaposlenike JYSKa.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSKu?

  • Zato što je u JYSKu bitno mišljenje svakog zaposlenika; svatko ima pravo i dužnost izreći svoje mišljenje.
  • JYSK će mnogo učiniti za zaposlenike i omogućiti svu obuku i obrazovanje potrebno za razvoj svakog zaposlenika.
  • JYSK prepoznaje marljive i produktivne zaposlenike s potencijalom i nudi im priliku da stvore profesionalnu karijeru u JYSKu.

 

Postanite Country Manager (Rukovoditelj tvrtke)

Kao Country Manager bit ćete odgovorni za osiguranje optimalnog rada svih JYSK prodavaonica u državi, tako što ćete razvijati strategije, provoditi postojeće JYSK koncepte, postići zacrtane ciljeve za državu.

Ako ste na radnom mjestu Country Managera, vama je nadređen Executive Vice President of Retail u JYSK Nordicu.

Kao Country Manager imate sljedeće odgovornosti:

  • Odgovornost za razvoj JYSKa u vašoj državi i poslovanje koje se temelji na JYSK values i JYSK leadershipu.
  • Najbolje moguće upravljanje državom: zapošljavanje najtalentiranijih kandidata za radna mjesta RM-a, Finance Managera, HR Managera (u suradnji s ljudskim resursima).
    • Potpuna odgovornost za godišnji poslovni plan i proračun kako bi se provele inicijative za neprestani razvoj koncepata, prometa i zarade prije kamata i poreza (EBIT).
    • Odgovornost za stvaranje i razvoj kvalitetnog odnosa u Country Management Teamu.
    • Korištenje i optimizaciju svih komunikacijskih kanala u JYSKu, kako unutar države, tako i s JYSK Nordic.

Ovo je radno mjesto savršeno za vas...

  • ako se volite natjecati i želite uvijek biti najbolji,
  • ako ste fokusirani na ostvarivanje rezultata za JYSK,
  • ako volite davati drugima izazove i suočiti se s novim izazovima,
  • ako Vas motivira poticanje i razvijanje članova svojeg tima,
  • ako ste dobar i izravan vođa,
  • ako razmišljate strateški.

Upoznajte nas i saznajte što vam možemo ponuditi

Naučite više o našoj radnoj kulturi pritiskom na „Upoznajte Johana” – jednog od naših Country Managera koji će opisati kako je biti Country Manager u JYSKu.

Ima li pitanja?

Ako imate bilo kakva pitanja o radnom mjestu, kontaktirajte naš odjel ljudskih resursa na adresu: posao@jysk.com.

Koja su vaše sveukupne odgovornosti?

  • Kao Country Manager, u potpunosti sam odgovoran za razvoj JYSKa u svojoj državi koji se temelje na JYSK values i JYSK leadership. Moj nadređeni je Executive Vice President of Retail.
  • Odgovornost za stvaranje kvalitetne suradnje sa sljedećim kolegama:
    • Head of Retail,
    • Retail Manageri,
    • Finance Manager,
    • Human Resource Manager,
    • Logistics Manager,
    • Development Manager,
    • Sales and Marketing Manager,
    • Regional Head of Sales.
    • Odgovornost za otvaranje novih trgovina i razvoj trgovina poslovanja postojećih prodavaonica.
    • Odgovornost za poslovno planiranje kako bi se provele inicijative za osiguravanje neprestanog razvoja koncepta, prometa i zarade prije kamata i poreza (EBIT).
    • Korištenje i optimizaciju svih komunikacijskih kanala u JYSKu, kako unutar države, tako i s JYSK Nordic.
    • Osiguravanje da svi u organizaciji znaju i žive u skladu JYSK values i JYSK leadership.

 

Kako je biti CM u JYSK-u?

  • Mislim da ne postoji uobičajen dan CM-a. Cijelu godinu, svaki dan događa se toliko mnogo različitih stvari, zbog čega je posao istovremeno i zahtjevan i inspirativan.
  • Jedan dan na sastanku raspravljam o strategiji za sljedeće tri godine ili taktiku za asortiman, a sljedeći dan posjećujem trgovine s drugim članovima tima ili raspravljamo kako isplanirati i provesti aktivnosti kampanje za sljedeću godinu preko različitih medijskih kanala, kao što su novine, TV i društveni mediji. Ili posjećujem i ocjenjujem lokacije za nove trgovine. Ili ostanem u uredu te sa zaposlenicima iz HO pratim projekte, inicijative, rezultate i ključne brojke.
  • Zbog toga je tako zanimljivo i zahtjevno u isto vrijeme – ne postoje dva ista dana.

 

S kojim se izazovima susrećete na vašem radnom mjestu?

  • Izazov je pronaći ravnotežu između moje težnje za brzim razvojem i s druge strane  da smo svi iz dana u dan na pravom putu. Uz toliko puno prodavaonica diljem države i toliko različitih funkcija izrazito je bitno da svatko zna očekivanja i da se osjeća sigurnim u ono što treba napraviti i način na koji to napraviti. Može i treba biti mnogo različitih mišljenja i načina obavljanja stvari, ali jedan od velikih čimbenika uspjeha u JYSKu je raditi stvari na isti način. Uvijek iznova to se pokazalo kao najučinkovitiji način rada u ovako velikoj tvrtki.

 

Opišite radnu kulturu u vašoj državi

  • Volim vidjeti da radimo u atmosferi koja je otvorena, jednostavna i u kojoj nema nepotrebne hijerarhije. Svi se trebaju osjećati kao da mogu uvijek izraziti svoje zamisli i mišljenja.
  • Ja iskreno vjerujem da su u najboljim organizacijama svi uključeni i da postoji jasna podjela područja odgovornosti. U poslu smo da bi bili najbolji, a najbolji način da to postignemo je razvoj tima i članova tima.
  • Naposljetku, rekao bih da je atmosfera vrlo natjecateljska s izrazito puno energije, entuzijazma i želje za uspjehom, ali u isto vrijeme ne zaboravljamo zabaviti se i veseliti velikim stvarima koje se neprestano događaju.

 

Zašto bi se drugi trebali odlučiti za posao u JYSK-u?

  • U 17 godina rada JYSKu, bio sam na gotovo svakom radnom mjestu u maloprodaji, a još uvijek mi je inspirativno i motivirajuće. Glavni razlog za mene je to što JYSK nikada ne prestaje težiti razvoju, a kao osoba dobivate fantastične prilike da se razvijete i suočite s novim izazovima.
  • Također cijenim vrlo jaku pobjedničku kulturu koja kaže da je sve moguće. U povijesti JYSKa toliko je puta dokazano da ako postavite cilj i potpuno ste odlučni da ga postignete, tada postoji jako velika šansa da ćete ga ostvariti. Zaista volim takav stav!