Zaposlite se u našem Odjelu za odnose s kupcima!

Zaposlite se kao Specijalist za odnose s kupcima


• Postanite najboljim specijalistom i pronađite prava rješenja za kupce
• Dođite nam s pravim stavom i mi ćemo vas naučiti svemu što trebate znati da biste besprijekorno radili u odjelu
• Postanite dijelom jedinstvenog i snažnog tima
• Uhvatite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
• Postanite dijelom tvrtke koja radi puno za svoje zaposlenike

Kao Specijalist za odnose s kupcima imat ćete sljedeće odgovornosti:

• Biti izvrstan specijalist i doprinositi ukupnom djelovanju Odjela za odnose s kupcima i tima

• Postizati i održavati detaljno znanje o našim artiklima i uslugama

• Poznavati svojeg kupca – imati na umu potrebe, situacije i raspoloženje kupca

• Osiguravati svakodnevnu kvalitetu usluge Odjela za odnose s kupcima

• Sudjelovati u poboljšanju i razvoju svakodnevnih postupaka

 

Ovo je radno mjesto idealno za Vas ako...

• uživate u napetom i užurbanom okruženju gdje se svaki dan razlikuje od prethodnog

• orijentirani ste na rezultat i motivirani da doprinesete učinku cijelog tima

• imate izvrsnu energiju, karizmu i pozitivan stav

• izvrstan ste timski igrač, uvijek spreman pomoći kolegi

• veseli ste i orijentirani na uslugu, uvijek imajući na umu da je kupac na prvom mjestu i da mu želite pružiti jedinstveno iskustvo kupovine

• prilagodljivi ste i sposobni određivati prioritete u zadacima

• marljivi ste, precizni i spremni na učenje i razvoj

 

 

Saznajte više o nama i otkrijte što Vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mjestu Specijalista za odnose s kupcima i kulturi tvrtke JYSK klikom na "Upoznajte Kristinu" – jednu od naših Specijalista za odnose s kupcima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu.

Imate li pitanja? 

Ako imate pitanja u vezi s radnim mjestom, slobodno se javite našem Odjelu za ljudske resurse na posao@jysk.com.

 

 

Osnovno o tvojem poslu?

• Komunikacija s drugima nešto je što stvarno volim raditi, a rad u trgovini nije mi odgovarao – stoga mi je prirodno bilo okušati se u Odjelu za odnose s kupcima.

• Oduvijek sam znala da je JYSK jedna stvarno velika tvrtka i da se puno stvari ovdje odvija, no osim toga nisam puno znala o JYSKu. Tako da sam samo uskočila u posao i sad mi je jako drago zbog toga.

 

Kako je biti Specijalist za odnose s kupcima u JYSKu?

• Mislim da je izvrsno i svaki se dan razlikuje od prethodnog. Odgovaranje na pozive i e-poruke naizgled se čini monotonim, no razlikuje se od dana do dana – nikad ne znate tko vas zove ni kakav ćete problem sad morati riješiti.

• U Odjelu za odnose s kupcima imamo mnogo različitih zadataka koje obavljamo i morate biti spremni u svakom trenutku na rješavanje problema i na osiguravanje zadovoljnog kupca.

 

Izazovi s kojima se susrećeš na svojem radnom mjestu?

• Izazovi su, između ostalih, ti da nikad ne znaš tko će te nazvati; može to biti kupac s problemom, ali također može biti i isporuka koja je oštećena – a na tebi je da pronađeš pravo rješenje.

 Svaki izazov koji dobijemo trebamo riješiti; bez obzira na to je li riječ o oštećenoj pošiljci, kupcima ili što drugo, mi uvijek moramo naći najbolje moguće rješenje za konkretnu situaciju tako da kupac na kraju bude zadovoljan.

 

Opiši nam radnu atmosferu u svojem odjelu.

• Atmosfera je veoma ležerna kod nas u Odjelu za odnose s kupcima i svi smo u timu bliski.

• Svi međusobno uljudno komuniciraju i ugodno se osjećamo jedni s drugima; puno se šalimo na vlastiti račun, čak i na račun Voditelja tima.

 

Zašto bi netko trebao odabrati JYSK za svojeg poslodavca?

• U prvom redu, rekla bih zbog osjećaja zajedništva koji imamo. Zbog činjenice da smo svi bliski i osjećamo se ugodno jedni s drugima – ali također i zbog toga što imamo puno izazova i mogućih rješenja koje pronalazimo tijekom dana, što je stvarno izvrsno.

• Trebate biti spremni na posao koji ima više različitih zadataka i morate se znati nasmiješiti na telefonu te svaki put usrećiti kupca.

 

Što je sljedeće u planu?

• Zasad sam zadovoljna, no naravno da bih se voljela dalje razvijati i napredovati ovdje u JYSKu.

• Naš Odjel za odnose s kupcima povećava se svakog dana i stoga imam puno prilika za napredovanje, primjerice kao Specijalist odgovoran za područje ili Voditelj tima.

 

Zaposlite se kao Specijalist odgovoran za područje


Budite odgovorni za svoje područje u timu Odjela za odnose s kupcima


• Vodite, motivirajte i uključujte kolege u svoj tim
• Uhvatite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
• Postanite dijelom tvrtke koja radi puno za svoje zaposlenike
• Postanite dijelom jedinstvenog i snažnog tima

Kao Specijalist za odnose s kupcima imat ćete sljedeće odgovornosti:

• Snositi odgovornost za vlastito područje Odjela za odnose s kupcima
• Trenirati i informirati kolege o svojem području
• Sudjelovati u provedbi novih kampanja i aktivnosti
• Postizati i održavati detaljno znanje o našim artiklima i sustavima
• Osiguravati svakodnevnu kvalitetu usluge Odjela za odnose s kupcima
• Sudjelovati u poboljšanju i razvoju svakodnevnih postupaka


Ovo je radno mjesto idealno za Vas ako...
• želite odgovornost i priliku da utječete na svoj posao
• timski ste igrač i dobar kolega koji je uvijek spreman pomoći
• uživate u napetom i užurbanom okruženju te se možete nositi s više zadataka istodobno
• izvrstan ste motivator
• imate izvrsnu energiju, karizmu i pozitivan stav
• prilagodljivi ste i sposobni određivati prioritete u zadacima tako da je kupac uvijek zadovoljan
• veseli ste i orijentirani na uslugu

 

 

Saznajte više o nama i otkrijte što Vam možemo ponuditi
Saznajte više o radnom mjestu Specijalista za odnose s kupcima i kulturi tvrtke JYSK klikom na "Upoznajte Lill" – jednu od naših Specijalista za odnose za s kupcima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu

Imate li pitanja?
Ako imate pitanja u vezi s radnim mjestom, slobodno se javite našem Odjelu za ljudske resurse na posao@jysk.com.

 

Osnovno o tvojem poslu?
• Već sam duže vrijeme u JYSKu. Započela sam kao student u trgovini, potom voditelj područja i nakon toga voditelj trgovine, pa sam pomislila kako je vrijeme da proučim JYSK iz nekog drugog kuta. Saznala sam da je ovo radno mjesto otvoreno i sad sam ovdje već dvije godine.

 

Kako je biti Specijalist odgovoran za područje u Odjelu za odnose s kupcima u JYSKu?
• Lill je odgovorna za sve studente u danskom Odjelu za odnose s kupcima.
• Veoma je cool biti odgovoran za nove zaposlenike i promatrati njihov napredak te podučavati ih radu s kupcima, sustavima i artiklima. Jako je lijepo trenirati ih i pomoći im u razvijanju sebe, te promatrati kako napreduju po zadacima. To je vjerojatno najbolji dio posla Specijalista odgovornog za područje.

 

Izazovi s kojima se susrećeš na svojem radnom mjestu?
• Najviše izazova imamo u periodima najveće gužve, na primjer tijekom JYSKova rođendana. Tada smo zasuti telefonskim pozivima i e-porukama, ali također je bitno da naši studenti i novi zaposlenici dobiju dovoljno vremena.
• Premda smo jako zaposlen odjel, uvijek posebnu pozornost posvećujemo novim zaposlenicima na našim odjelnim sastancima, njihovim popratnim sastancima, ocjenama proizvoda ili što god drugo da je potrebno.
• U usporedbi s trgovinom, Odjel za odnose s kupcima nudi potpuno drugačiji koncept kontakta s kupcima – na jedan sasvim drugi način trebate biti spremni. U trgovini imate kupca pred sobom i možete pratiti njegove geste, a to ne možete telefonskim putem. Stoga je iznimno važno da kupca pažljivo slušate i stvarno se trudite naći najbolje rješenje za njega.

 

Opiši nam radnu atmosferu u svojem odjelu.
• Zabavno nam je jer imamo puno različitih osobnosti na jednom mjestu. Idealna smo kombinacija duhovitosti i činjenice da smo svi različiti, što stvara izvrsnu atmosferu na radnom mjestu.
• Pomažemo i potrebni smo jedni drugima – svatko od nas stručnjak je u jednom području što znači da nekoga uvijek možete pitati za smjer ako niste sigurni ili želite znati štogod više o čemu. To je također nešto što nas jača kao tim.

 

 

Zašto bi netko trebao odabrati JYSK za svojeg poslodavca?
• Odjel za odnose s kupcima pravo je mjesto za vas jer smo uslužni i pomoći ćemo jedni drugima. Ovdje vlada izvrsna atmosfera i JYSK je općenito izvrsno radno mjesto. Zato i jesam ovdje toliko dugo.
• Postoji toliko prilika u JYSKU i možete čak otići u inozemstvo, raditi u trgovini, u distributivnom centru, u glavnom uredu, a sve unutar iste tvrtke.

 

Što je sljedeće u planu?
• Zasigurno se vidim u JYSKu u budućnosti. Sljedeći je korak za mene da u dogovoru s Odjelom za ljudske resurse ocjenjujem pristigle prijave za posao i odabirem koga ćemo uzeti u razmatranje. Tako da je to sljedeće u planu i veselim se tomu.

Zaposlite se kao Voditelj tima za odnose s kupcima


• Kao Voditelj tima odgovorni ste za svoj tim u Odjelu za odnose s kupcima i njihov učinak
• Odgovorni ste za osoblje, uključujući treninge, mentorstva i razvoj svojih zaposlenika
• Osiguravate se za spremnost svojeg tima i njihovu dostupnost za kupce i pružanje usluge u svakom trenutku
• Pomažete u stvaranju jakog i jedinstvenog tima gdje su suradnja i natjecateljski duh uvijek u prvom planu
• Postanite dijelom tvrtke koja radi puno za svoje zaposlenike
• Uhvatite priliku za profesionalnu karijeru u JYSKu

Kao Voditelj tima za odnose s kupcima imat ćete sljedeće odgovornosti:

  • Voditi tim do uspjeha
  • Poboljšavati i osiguravati najbolju uslugu za kupce
  • Upravljati i optimizirati cjelokupan učinak tima
  • Trenirati, voditi i razvijati svoje zaposlenike
  • Pratiti i procjenjivati učinak vašeg tima
  • Dogovarati, dodjeljivati i planirati različite zadatke i odgovornosti u skladu s rokovima
  • Voditi, uključivati i motivirati svoje zaposlenike
  • Uspostavljati nove ciljeve za svoj tim i ukupan učinak Odjela za odnose s kupcima

Ovo je radno mjesto idealno za Vas ako...

  • ste ozbiljni, ambiciozni i želite napredovati i razvijati se
  • orijentirani ste na rezultat i motivirani stalnim poboljšavanjem usluge prema kupcima
  • sposobni ste zadržati „hladnu glavu“ u dinamičnom i napetom okruženju
  • možete donositi odluke i preuzimati odgovornost za vlastiti tim i Odjel za odnose s kupcima
  • imate puno energije i pozitivan stav koji utječe na druge
  • motivirate i predvodite na način da inspirirate druge
  • znate definirati i oblikovati jasne ciljeve i zadatke
  • organizirani ste, izvrsni u planiranju i sposobni uočiti viši smisao
  • poistovjećujete se s JYSKovim Vrijednostima i brinete se o tome da svaki Vaš zaposlenik slijedi ta načela

 

 

Saznajte više o nama i otkrijte što Vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mjestu Voditelja tima za odnose s kupcima i kulturi tvrtke JYSK klikom na "Upoznajte Madelene" – jednu od naših Voditelja tima koja opisuje kako je to raditi u JYSKu.

 

Imate li pitanja?       

Ako imate pitanja u vezi s radnim mjestom, slobodno se javite našem Odjelu za ljudske resurse na posao@jysk.com.

 

Osnovno o tvojem poslu?

Radila sam s Odjelom za odnose s kupcima cijelo vrijeme i stvarno sam bila zainteresirana za ovo radno mjesto kad ga je JYSK otvorio. Bila je to prilika za otvaranje jednog novog Odjela za odnose s kupcima te prilika za moj razvoj i razvoj JYSKa.
• Na ovom radnom mjestu imam puno odgovornosti, ali također i dovoljno slobode da poboljšam zadatke i procese da mi više odgovaraju.

 

Kako je biti Voditeljica tima Korisničke službe u JYSKu?
• Zabavno i ujedno kao izazov; tako da razvijam sebe i članove svojeg tima tako da možemo biti još bolji u onom što radimo.
• Odjel za odnose s kupcima i Voditelj tima relativno su nove stvari u JYSKu tako da imam pune ruke posla oko planiranja i organizacije. Ovo radim da bismo imali Odjel za odnose s kupcima kakav nam odgovara, uz dobre brojke i posebnu pažnju na potrebe kupca.
• Važno mi je da smo uključeni u cijelu organizaciju – da dobijemo pravodoban trening, sudjelujemo na važnim sastancima, treniramo trgovine i sami sebe u onim područjima gdje imamo mjesta za napredak. Zapravo, nastojim da je Odjel za odnose s kupcima uključen u JYSKove poslove i da slijedimo JYSK i pomažemo mu da se razvija. Često imam priliku pomoći u razvoju i doprinosim idejama u ukupnom doživljaju kupovine u JYSKu.

 

Izazovi s kojima se susrećeš na svojem radnom mjestu?
• Izazovi su ono što čini ovaj posao tako svestranim i odgovara mi; volim vidjeti da se moje radno mjesto razvija i nastojim ga poboljšati. Imamo brzo radno okruženje u JYSKu, koje se stalno razvija.
• Uvijek bi mi koristilo više vremena da bih mogla učiniti apsolutno sve što želim. Imamo visoke ambicije i ciljeve - želim da svi moji kupci i zaposlenici imaju dovoljno vremena i pomoći koje traže, a ponekad je teško biti tu za sve. Zato je važno da sam u mogućnosti određivati prioritete i strukturirati posao.
• Također je izazov brinuti se da komunikacija radi i da su informacije proslijeđene svim relevantnim stranama. Ako se na primjer dogode promjene u tvrtki, moramo biti sigurni da svatko razumije ono što mislimo i što želimo. Mi svi moramo znati koji nam je cilj i raditi na istom cilju, bez obzira na to radite li u trgovini ili Odjelu za odnose s kupcima. Dakle, kada mi treba da su svi prisutni, također je bitno da znam sve informacije dobro prenijeti - različitim vrstama ljudi. Duboko sam uvjerena da morate biti dobri u komunikaciji da biste uspjeli u toj ulozi, kao da si uvijek „pauk u mreži“.

 

Opiši nam radnu atmosferu u svojem odjelu.
• Djelujemo kao tim i svatko od nas preuzima dio odgovornosti da bi se posao zajedno obavio. Uvijek se ohrabrujemo na neke nove izazove tako da možemo rasti.

 

Zašto bi netko trebao odabrati JYSK za svojeg poslodavca?

• Nikada vam nije dosadno!
• Uvijek težimo tomu da budemo bolji i stalno radimo na tome da nam i kupci i zaposlenici budu sretni.
• JYSK je uvijek otvoren za vaše ideje i prijedloge, stoga ako volite brzu organizaciju koja slavi i velike i male pobjede, stvarno ćete uživati u JYSKu.

Zaposlite se kao Voditelj tima - pripravnik

 

  • Uhvatite priliku za brzu i profesionalnu karijeru u JYSKu
  • Naš program za pripravnika pripremit će Vas za poziciju Voditelja tima, gdje ćete biti odgovorni za svoje osoblje
  • Vaš radni dan bit će ispunjen odgovornošću, izazovima i učenjem
  • Postanite dijelom jakog i jedinstvenog tima gdje su suradnja i natjecateljski duh uvijek u prvom planu
  • Postanite dijelom tvrtke koja radi puno za svoje zaposlenike 

Kao Voditelj tima za odnose s kupcima – pripravnik imat ćete sljedeće odgovornosti:

• Vi ćete pratiti Voditelja tima koji će Vas voditi
• Vaš će posao uvelike nalikovati poslu Voditelja tima
• Vaš će vas mentor voditi, ocjenjivati Vaš rad i istaknuti polja na kojima trebate više raditi da postanete spremni


Tijekom Vašeg programa za Voditelja tima za odnose s kupcima - pripravnika usavršit ćete sljedeće zadatke:
• Planiranje i raspodjela zadataka zaposlenika da bi se ostvarili konačni ciljevi dana/tjedna/mjeseca.
• Planiranje i organizacija brojnih rokova
• Upravljanje cjelokupnim učinkom tima u Odjelu za odnose s kupcima
• Vođenje, uključivanje i motiviranje svojih zaposlenika
• Treniranje i rad sa svojim zaposlenicima u skladu s njihovim napretkom
• Uspostava novih ciljeva za sebe i svoj tim

Ovo je radno mjesto idealno za Vas ako…
• ste ozbiljni, ambiciozni i želite napredovati i razvijati se
• želite učiti i primati povratne informacije o sebi
• sposobni ste zadržati „hladnu glavu“ u dinamičnom i napetom okruženju
• možete donositi odluke i preuzimati odgovornost za vlastiti tim i Odjel za odnose s kupcima
• uživate u dinamičnom i napetom okruženju
• imate puno energije i pozitivan stav koji utječe na druge
• uživate u obavljanju dnevnih zadataka svojeg tima u suradnji s kolegama
• želite odgovornost i priliku da utječete na svoju radnu okolinu
• sposobni ste pratiti više zadataka istodobno
• motivirani ste i stalno radite na poboljšavanju usluge prema kupcima

 

 

Saznajte više o nama i otkrijte što Vam možemo ponuditi

Saznajte više o radnom mjestu Voditelja tima za odnose s kupcima - pripravnika i kulturi tvrtke JYSK klikom na "Upoznajte Rasmusa" – jednog od naših Pripravnika za Voditelja tima koji opisuje kako je to raditi u JYSKu.

Imate li pitanja?
Ako imate pitanja u vezi s radnim mjestom, slobodno se javite našem Odjelu za ljudske resurse na posao@jysk.com.

Osnovno o tvojem poslu?

  • Počeo sam obavljati ovaj posao s otvorenim umom, ali i dalje s očekivanjima da mogu donositi neke važne odluke – ne samo one koje se odnose na Odjel za odnose s kupcima, već i neke koje su važne za trgovine.
  • Ovdje u Danskoj puno se priča o pružanju najbolje moguće usluge prema kupcima u JYSKu i načinima na koje se može na njih utjecati, a to je sigurno nešto što je već ostvareno.

 

Kako je biti Voditelj tima za odnose s kupcima – pripravnik u JYSKu?

  • Svaki je radni dan uzbudljiv kad imaš puno odgovornosti i izazova, koji se odnose na osoblje, kupce, transportne tvrtke, ali također i unutar JYSKa na druge odjele. Tako da je ovo jedno nevjerojatno iskustvo, da imam ovu titulu i ovaj posao.
  • U Odjelu za odnose s kupcima svaki dan se razlikuje od prethodnog, premda zvuči kao klišej, ali zaista, svakog dana nešto je novo posrijedi.
  • Upravljam mnogim, različitim zadacima, i premda ima puno slojeva kroz koje se treba proći ovdje u JYSKu, najčešće ja mogu donijeti konačnu odluku.

 

Izazovi s kojima se susrećeš na svojem radnom mjestu?

  • Izazovi s kojima se susrećem veoma su različiti. Ako je riječ o kupcima, imamo neke izazove koji od tebe zahtijevaju malo kreativniji pristup i rješenje.
  • Također želim naglasiti da i u polju zaposlenika postoje jako zanimljivi izazovi, a taj mi je dio još uvijek relativno nov. Mislim da je velik korak od toga da si zaposlenik do toga da si Voditelj tima, ali susretneš se s nekim jako zanimljivim izazovima i donosiš uzbudljivija rješenja tijekom dana.

 

Opiši nam radnu atmosferu u svojem odjelu.

  • Radna atmosfera u našem timu stvarno je izvrsna i ujedno je jedna od stvari koje su nam u fokusu ovdje u JYSKu.
  • Radno okruženje i način na koji promatramo stvari nevjerojatno je pozitivan. Mi smo jedan veliki tim, pomažemo jedni drugima te znamo što je važno i za što se borimo svaki dan.
  • Tako da sve u svemu ovdje je radna kultura fantastična, kao i ljudi koje ovdje imamo. Oni žele dati najviše što mogu, pa je stvarno odlično biti dijelom toga.
  • Imamo puno različitih osobnosti u odjelu i to je izvrsna kombinacija. To pomaže održavanju visoke razine energije i razvija zaposlenike međusobno.

 

Zašto bi netko trebao odabrati JYSK za svojeg poslodavca?

  • Da mogu nekome preporučiti posao u JYSKu, rekao bih da će dobiti nevjerojatno raznolik i dobar radni dan.
  • Trebaš neprestano razmišljati i pred tebe se postavlja puno izazova; bilo da je riječ o kupcima koji zovu ili problemima u organizaciji, pa sve do trgovina, glavnog ureda, među kolegama ili s drugim odjelima u JYSKu.
  • Ipak, ono što bih istaknuo kao najpozitivniju stranu jest neovisnost koju ovdje imam. Činjenica da sam slobodan i da mogu utjecati na stvari s kojima radim jako je pozitivno za mene.

 

Što je sljedeće u planu?

  • Sljedeći korak za mene jest da postanem Voditelj tima za odnose s kupcima – neovisno o tome hoće li biti ovdje u Danskoj ili drugdje, nije važno. Želio bih steći još više iskustva i potom napredovati u karijeri.