Upoznajte JYSK

Pronađite sve informacije koje Vam trebaju kako biste upoznali JYSK kao svojeg budućeg poslodavca.

Upoznajte JYSK

Pronađite sve informacije koje Vam trebaju kako biste upoznali JYSK kao svojeg budućeg poslodavca.

JYSK Values

JYSK vrijednosti utemeljio je naš osnivač, Lars Larsen. One izražavaju ponašanje i stavove koje očekujemo od svih JYSK zaposlenika.

Naše su vrijednosti sadržane u tri riječi koje podsjećaju sve zaposlenike JYSK-a kako se ponašati svakog dana – prema kupcima ili jedni prema drugima. Vjerujemo u dobru vještinu prodavanja, dobre kolege i snažan poduzetnički duh.

TRGOVAC

Uslužan: stavljam kupca i njegove potrebe na prvo mjesto.

Pazi na troškove: koristim resurse pažljivo i izbjegavam nepotrebne troškove.

Pouzdan: dogovor je dogovor. Držim se obećanja.

Orijentiran na postizanje ciljeva: predano radim kako bih dostigao/la svoje ciljeve i ciljeve svog tima.

Profesionalan: kompetentan/na sam i imam pravi stav i pristup poslu i kolegama.

 

KOLEGA

Pomaže kolegama: volim pomoći i uvijek sam spreman/na uložiti dodatan trud.

Poštuje druge: poštujem sve s kojima surađujem.

Prilagodljiv: prilagođavam se promjenama i uskačem kolegama, čak i kada to nije najpovoljnije za mene.

Otvoren, iskren i izravan: govorim kako stvari stoje - izravno, na iskren i otvoren način.

Pozitivan: vidim izazove, a ne probleme.

 

KULTURA PODUZEĆA

Predan: dajem sve od sebe, utječem i  doprinosim timu.

Lojalan: uz JYSK i svoje kolege sam u svim situacijama, kako dobrim, tako i teškim.

Surađuje: rado surađujem s kolegama iz drugih odjela.

Pravo i obveza iznošenja vlastitog mišljenja: koristim svoje pravo na iznošenje vlastitog mišljenja kako bih dao/la svoj doprinos unapređenju našeg poslovanja.

JYSK veleposlanik: ponosan/na sam na svoju „JYSK plavu krv“.

JYSK Leadership

JYSK Leadreship opisuje ponašanje i stavove koje očekujemo od tebe kao leadera u JYSK-u.

Imamo snažne skandinavske korijene te vjerujemo jedni drugima. Vjerujemo u delegiranje i slobodu uz odgovornost.

Leader u JYSK-u mora osigurati, svojim profesionalnim ili osobnom sposobnostima, da smo svi uvijek na pravom putu prema novim rezultatima, te da su naši zaposlenici uz nas. Ne zato jer moraju, nego zato što žele. Zato su naši leaderi od iznimne važnosti za naš uspjeh.

JYSK Leadership može se opisati s tri riječi: leader, coach i communicator.

LEADER

ORIJENTIRAN NA REZULTAT: želim uvijek pobijediti. Stalno radim na unapređenju učinka i rezultata, te radim redoviti follow up.

ODLUČAN: donosim odluke na vrijeme – kako u povoljnim, tako i u teškim situacijama.

PREUZIMA ODGOVORNOST: stojim iza svojih odluka i aktivnosti koje poduzimamo  ja, moj tim ili JYSK.

PROAKTIVAN: uvijek razmišljam dva-tri koraka unaprijed i reagiram na vrijeme.

 

COACH

RAZVIJA: razvijam i treniram svoj tim kako bismo bili učinkovitiji te uočavam talente kako bih osigurao/la snažnu mrežu talenata.

UKLJUČUJE: razumijem što motivira moj tim te ih ohrabrujem da doprinose unapređenju rezultata.

DAJE FEEDBACK: dajem JYSK feedback, ovisno o situaciji.

OSIGURAVA FOKUS: osiguravam da je moj tim fokusiran na ono što nam donosi rezultat.

 

COMMUNICATOR

UZOR DRUGIMA: pokazujem svojim primjerom i tu sam za svoj tim.

MOTIVIRA: potičem svoj tim da uvijek bude „u niskom startu“ kroz jasnu i motivirajuću komunikaciju. 

UVJERLJIV: osiguravam da moj tim prihvaća odluke kroz kompetentna objašnjenja i dosljedno ponašanje.

INFORMIRA: u pravo vrijeme dijelim sve važne informacije sa svojim timom i svojim nadređenim.

Obećanja zaposlenicima

  • JYSK se ponosi svojom dobrom brigom za svoje zaposlenike jer im pomaže u dostizanju ciljeva.
  • Uz snažan trud i radišan duh, prilike pred Vama su neograničene.
  • Zajedno radimo na postizanju međusobnih očekivanja za razvoj karijere u JYSK-u.

Donesi predanost, čekaju te mogućnosti!

„Donesi predanost, čekaju temogućnosti“ naziv je i okosnica naših Obećanja zaposlenicima. Svi oni određuju naša obećanja zaposlenicima – i opisuju zašto je JYSK tako privlačno mjesto rada:

 

Jaki timovi. Velika uključenost.

JYSK je tvrtka koja se brzo razvija s velikom predanosti u svim područjima. Ovo znači da se možete veseliti izazovnom i uzbudljivom radnom danu gdje ćete biti dio snažnog tima koji veoma blisko surađuje:

  • možete računati na svoj tim,
  • Vaše će se mišljenje saslušati,
  • bit ćete uključeni u timski rad.

 

Naš koncept i struktura stvaraju mogućnosti.

JYSK ima snažne i dokazane poslovne koncepte koji uspješno funkcioniraju. Oni će Vam dati vrijeme i energiju kako bi bili još učinkovitiji:

  • imate više vremena za kupce,
  • znate što, kada i kako,
  • ciljevi su Vam određeni,
  • osjećate se spremno.

 

„Kada ti rasteš i mi rastemo“

U JYSK nam je važna Vaša karijera, Vaše želje i Vaši potencijali. Imamo vrhunski trening čiji je cilj razvijanje naših talenata:

  • možete započeti uspješnu karijeru,
  • dobit ćete trening na radnom mjestu,
  • sudjelovat ćete u našim internim treninzima,
  • pružamo Vam vještine ako dođete sa ispravnim stavom.

Internacionalna JYSK kultura

  • Jedan od glavnih razloga uspjeha JYSK-a je snažna kultura tvrtke koja se nije promijenila otkako je Lars Larsen otvorio prvu JYSK-ovu trgovinu 1979.
  • Danas JYSK posluje u 19 različitih država - ali je kultura tvrtke i dalje jednaka...

Naša internacionalna kultura

Naša snažna kultura tvrtke proizlazi iz poduzetničkog pristupa Larsa Larsena i jasnog načina poslovanja. Naši su skandinavski korijeni imali važnu ulogu u određivanju naših osnovnih poslovnih vrijednosti.

  • Svi zaposlenici dobiju mnogo odgovornosti.
  • Svi ulažemo napor u isti cilj.
  • Svi rade zajedno, bez obzira na radno mjesto i položaj.
  • Imamo jak timski duh.
  • Izravni smo i razumni.

 

 

JYSK NORDIC posluje u sljedećih 19 zemalja:

  • Danska
  • Norveška
  • Švedska
  • Finska
  • Poljska
  • Ujedinjeno Kraljevstvo
  • Nizozemska
  • Slovenija
  • Hrvatska
  • Bosna i Hercegovina
  • Kina
  • Češka
  • Srbija
  • Mađarska
  • Ukrajina
  • Rumunjska
  • Slovačka
  • Bugarska
  • Grčka

Budućnost JYSK-a

Ako razmišljate o JYSK-u kao mjestu budućeg zaposlenja važno nam je da imate široku sliku o tvrtki čiji ćete dio postati. Zato Vam želimo pokazati što Vam budućnost u JYSK-u može donijeti. Naravno, nemoguće je predvidjeti što će se dogoditi – ali ćemo svejedno pokušati:

  • JYSK prolazi velike promjene i proširuje se brže nego ikad prije.
  • Krećemo se u novom smjeru, nastojimo stvoriti nove perspektive o našem brandu.
  • Razvijamo internetsko poslovanje brzo i stalnim tempom.
  • Nadograđujemo čvrstu povijest kako bismo stvorili još bolju budućnost.
  • U JYSKu radi puno lojalnih zaposlenika koji imaju priliku utjecati na novu i bolju budućnost JYSK-a.

Misija i vizija

Vjerujemo kako uvijek možemo učiniti stvari malo boljima i postati još veći  – kako bi osigurali da i dalje možemo pružati našim kupcima najbolje ponude i u budućnosti.

Izražavamo naše općenite ideje o budućnosti JYSK-a u našim misijama i vizijama. Želimo učiniti više osim pružanja privlačnih ponuda našim kupcima samo na osnovi cijena. Naš cjelokupni koncept treba odražavati dobre ponude za naše kupce.

 

Misija i vizija

Vjerujemo kako uvijek možemo učiniti stvari malo boljima i postati još veći  – kako bismo osigurali da i dalje možemo pružati našim kupcima izvrsnu ponudu i u budućnosti.

Izražavamo naše općenite ideje o budućnosti JYSK-a u našoj misiji i viziji. Želimo učiniti više osim pružanja izvrsne ponude našim kupcima samo na osnovi cijena. Naš cjelokupni koncept treba biti pokazatelj izvrsne ponude za naše kupce.

 

JYSK MISIJA – zašto smo ovdje

  • Izvrsna skandinavska ponuda za sve u spavanju i življenju.

 

Kako bismo pojasnili ovo, pogledajmo dijelove izjave o misiji:

Izvrsna ponuda

Izvrsna ponuda u JYSK-u je puno više od konkurentne cijene i ponude. Izvrsna ponuda je zapravo naš cjelokupni koncept i usluga koju kupac dobije u JYSKu.

Za sve

  • Želimo biti bliski kupcima i zato vjerujemo da moramo moći nešto ponuditi svakome, u novim državama, ali i onima gdje već poslujemo.

Spavanje i život

  • JYSK ima dugu povijest stručnosti u prodaji popluna, jastuka i madraca. Uz to, nudimo unutarnji i vanjski namještaj.

 

JYSK  VIZIJA

JYSK  VIZIJA usmjerena je na tri naša najvažnija sudionika: kupce, zaposlenike i dioničare. Želimo biti:

  • prvi izbor našim kupcima,
  • prvi izbor onima koji žele raditi u maloprodaji,
  • najrašireniji i najprofitabilniji lanac trgovina u svijetu.

Časopis za zaposlenike: GO JYSK

GO JYSK naziv je našeg časopisa za zaposlenike. Osvojio je nekoliko nagrada u Danskoj i Europi za svoju kvalitetu i dizajn. Saznajte više o GO JYSK-u tako što ćete kliknuti na izbornike niže.

Koncept GO JYSK-a

  • Tiska se u 11.000 primjeraka i prevodi na 19 različitih jezika.
  • Objavljuje se četiri puta godišnje - u ožujku, lipnju, rujnu i prosincu.
  • Šalje se na kućne adrese svih zaposlenika.
  • Njegova je svrha informirati, zbližiti i zabaviti sve zaposlenike JYSK-a u svim državama.
  • Donosi priče naših zaposlenika - iz njihove perspektive. Usmjeren je na ljude, a indirektno opisuje kako biti dobar kolega.
  • Donosi članke s trenutno zanimljivim temama.
  • Izgrađuje duh tvrtke pružajući dobar primjer koji svi mogu slijediti.
  • Kao međunarodni časopis, donosi četiri stranice za državu u svakom broju (osim u UK-u).
  • Ima opušten ton - on nije službeno glasilo uprave za držanje govora zaposlenicima.
  • Može započeti konstruktivne rasprave među kolegama.
  • Primarno je usmjeren na interese i potrebe zaposlenika.
  • On je kanal za informiranje unutar tvrtke, njime se opisuju trenutni izazovi i projekti.
  • Osnažuje duh tvrtke u različitim državama.
  • Platforma je za učenje o prodavaonicama u drugim JYSK državama.